کد خبر : 1739483 | 05 اسفند 1399 ساعت 12:43 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

لینگارد باید فصل یونایتد را برای همیشه ببندد

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که جسی لینگارد باید فصل منچستریونایتد را به طور کامل ببندد و این تیم را برای هیمشه ترک کند.

لینگارد باید فصل یونایتد را برای همیشه ببندد

به گزارش "ورزش سه"، جسی لینگارد پس از ماه ها دوری از میادین و خط خوردن از لیست بازیکنان منچستریونایتد توسط اوله گنار سولسشر، به صورت قرضی و تا پایان این فصل به تیم وستهام پیوست. لینگارد با گلزنی از نخستین بازی در ترکیب وستهام ثابت کرد که سرمربی یونایتد راجع به او اشتباه کرده است.

 

ریو فردیناند معتقد است که این ستاره جوان باید برای همیشه از منچستریونایتد برود چرا که بهتر از آن است که نقش دوم و بازیکن جایگزین باشد.

 

1575546

 

فردیناند گفت: "من پیش از این هم در این مورد صحبت کرده بودم و معتقدم که جسی باید فصل منچستریونایتد را به طور کامل ببندد چرا که او برای مدت ها بخشی از بازیکنان نبود و در تیم نقشی نداشت.

حالا می توانید لبخند را در چهره او ببینید، شیوه ای که او فوتبال بازی می کند و اعتماد به نفسی که به نظر می رسد به دست آورده...

 

دوباره درخششی در چشمان او به وجود آمده که من دو سال بود ندیده بودم. چطور ممکن است بعد از چشیدن این تجربه، دوباره بخواهد به منچستریونایتدی برگردد که در آنجا بازیکنی است که گاهی اندکی بازی به او می رسد؟

او بلافاصله در وستهام جا افتاد و من فکر نمی کنم که بخواهد به یونایتد برگردد و دوباره نقش دوم و ذخیره را داشته باشد و جانشین این و آن شود.

 

1575545

 

اگر به یونایتد برگردد قطعا این اتفاق می افتد و او باید ذخیره برونو فرناندز باشد. مجبور می شود ذخیره هر بازیکنی از یونایتد شود که در جلو بازی می کنند.

 

نمی گویم که او به اندازه کافی خوب نیست، من فقط چیزی را می گویم که از انتخاب های آنها برای تیم اصلی دستگیرم شده است. با توجه به این موضوع اگر من جای او بودم قطعا از یونایتد می رفتم و به بازی ام ادامه می دادم."

 

لینگارد در اول بازی خود برای وستهام دبل کرد و در برتری 2-1 این تیم برابر تاتنهام نیز گل پیروزی بخش آنها را به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها