کد خبر : 1739495 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:35 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان تیم ملی با جام از هندبال کنار رفت؛

خداحافظی فلاحی با طعم قهرمانی در لیگ

کاپیتان باتجربه تیم ملی هندبال زنان ایران روز گذشته و پس از کسب قهرمانی در لیگ برتر تصمیم گرفت تا به فعالیت خود در میدان مسابقه پایان دهد و وارد عرصه مربیگری شود.

خداحافظی فلاحی با طعم قهرمانی در لیگ

به گزارش "ورزش سه" شیدا فلاحی بازیکن با اخلاق و یکی از بهترین هندبالیست‌های زن ایران که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و کاپیتانی در این تیم را هم در کارنامه هندبالی خود دارد، روز گذشته تصمیم به خداحافظی از عرصه بازی گرفت و می‌خواهد در ادامه راه در کسوت مربی فعالیت کند؛ فلاحی پس از بالای سر بردن جام قهرمانی اشتادسازه در لیگ برتر هندبال زنان و بر پایی جشن پیروزی و قهرمانی در حضور مدیران این باشگاه، تصمیم خود را علنی کرد و مراسم خداحافظی‌اش برگزار شد.

 

1575573

 

1575575

 

شیدا فلاحی، کاپیتان تیم ملی هندبال زنان ایران و بازیکن اشتادسازه، روز گذشته بعد از 20 سال فعالیت ‌از دنیای ورزش حرفه‌‌ای خداحافظی کرد؛ او رو دست همبازیان خود به آسمان پرتاب شد و با چشمانی اشک‌بار لحظاتی تراژیکی را در زمین مسابقه تجربه کرده و آخرین لحظات حضورش در زمین مسابقه هندبال را سپری کرد.

 

1575576

 

روز گذشته نماینده مشهد توانست با پیروزی 29 بر 26 تیم شهید شاملی کازرون را شکست بدهد و جشن قهرمانی خود در لیگ برتر هندبال زنان را برای دومین فصل متوالی جشن بگیرد.

دیدگاه‌ها