کد خبر : 1739499 | 05 اسفند 1399 ساعت 13:58 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

مرور مهمترین اتفاقات هفته

گزارش: این هفته در لالیگا چه گذشت؟

در هفته گذشته در لالیگا چه گذشت؟ در این مطلب به داستان هایی از نتایج غیرمنتظره و پیروزی باشگاه های لالیگا در کمک به پیشرفت واکسن کرونا می پردازیم.

گزارش: این هفته در لالیگا چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که گذشت شاهد گل هایی زیبا و نتایجی غافلگیرکننده در لالیگا بودیم. جدال بر سر قهرمانی پر شور تر و داغ تر از همیشه در جریان است و در پایین جدول نیز بازگشت یک سرمربی سابق به یکی از تیم ها، بر حساسیت اوضاع افزوده است.

در هفته ای که گذشت داستان های زیادی در فوتبال اسپانیا رخ داد...

 

1575587

 

لوانته برای بار دوم صدرنشین لالیگا را به دردسر انداخت

به دلیل داشتن یک بازی عقب افتاده از ابتدای فصل، لوانته و اتلتیکو مادرید در هفته گذشته طی چهار روز، دو بار با یکدیگر دیدار کردند! این لوانته بود که توانست از این دو دیدار چهار امتیاز به جیب بزند و ابتدا یک تساوی 1-1 در خانه از صدرنشین لالیگا بگیرد و سپس در مادرید 2-0 آنها را شکست دهد.

نمایش دیدنی دنی کاردناس، دروازه بان لوانته، در این دو بازی بسیار تاثیر گذار و تحسین برانگیز بود.

 

1575590

 

کادیز از بارسلونا امتیاز گرفت... دوباره!

درست مثل لوانته که در این فصل توانست 4 امتیاز از اتلتیکو بگیرد، کادیز نیز که به تازگی به لالیگا صعود کرده توانست با یک برد و یک تساوی از دو دیداری که در لیگ با یکدیگر داشتند، چهار امتیاز کسب کند.

کادیز در ابتدای فصل بارسلونا را در خانه شکست داده بود و در ادامه در هفته ای که گذشت به نوکمپ رفت و یک تساوی 1-1 به یادماندنی از کاتالان ها گرفت.

 

1575592

بهبود سریع جرارد پیکه

برای بارسلونا در هفته گذشته حداقل اخبار خوبی هم وجود داشته... جرارد پیکه، مدافع کهنه کار این تیم، پس از مصدومیت زانو بسیار سریع تر از آنچه پیشبینی شده بود به میدان بازگشت.

مدافع بلوگرانا در 21 نوامبر و در شکست 1-0 بارسا برابر اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا متروپولیتانو، مصدوم شد و اکنون بازگشت او این امکان را به رونالد کومان می دهد که از حضور بسیار لازم او در بازی های این تیم استفاده کند.

 

1575588

بازگشت پیروزمندانه فران اسکریبا

الچه بالاخره توانست با پیروزی برابر ایبار در هفته گذشته به رکورد 16 بازی بدون برد خود پایان دهد. آن هم در اولین حضور فرن اسکریبا که بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

اسکریبا در اولین دوره سرمربیگری خود در الچه در سال های 2012 تا 2015 به سرمربی محبوب هواداران تبدیل شده بود و اکنون نیز پس از اینکه جانشین خورخه آلمیرون شد، بهترین شروع ممکن را با این تیم رقم زد.

 

1575591

درخشش بازیکنان ذخیره رئال مادرید

رئال مادرید در حال حاضر با بحران مصدومیت مواجه است، این تیم بازیکنان کلیدی خود مانند راموس، کارواخال، هازارد و بنزما را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

با این حال بازیکنان ذخیره این تیم توانسته اند با درخشش در بازی های اخیر چهار پیروزی متوالی را برای لوس بلانکوس رقم بزنند و ثابت کنند که سفیدهای پایتخت بسیار قدرتمندتر از آن چیزی هستند که بسیاری از منتقدانشان گمان می کردند. بازی بعدی رئال مادرید در چمپیونزلیگ و برابر آتالانتا است.

 

1575593

جایزه ای دیگر برای کاسمیرو

کاسمیرو تدر طول دوران فوتبالش جوایز و قهرمانی های بسیاری کسب کرده است، از جمله انواع و اقسام جوایز فردی. این هفته او جایزه بهترین بازیکن اهل آمریکای جنوبی لالیگا در سال 2020 را از خبرگزاری افه دریافت کرد.

دیگر بازیکنان برزیلی مانند رونالدو نازاریو و روبرتو کارلوس نیز در گذشته برنده این جایزه شده اند و کاسمیرو گفت که بسیار مفتخر است که پا جای پای آنها گذاشته است.

 

1575589

ورزشگاه های لالیگا تبدیل به مراکز واکسیناسیون می شوند

در حالی که اسپانیا مشغول پیشرفت در امر واکسیناسیون همگانی بر علیه ویروس COVID-19 است، بسیاری از باشگاه های فوتبال پیشنهاد دادند تا استادیوم های خود را در اختیار مقامات محلی بگذارند که تبدیل به مراکز عمومی واکسیناسیون شوند.

با توجه به دسترسی مناسب و همچنین فضای بسیار گسترده ای که استادیوم ها دارند، این امر می تواند به مقامات بهداشت محلی کمک کند که روزانه هزاران نفر را واکسینه کنند.

 

 

بازنشستگی زاپیکو

تیم ایبار این هفته بزرگداشتی برای آنخل فرناندز زاپیکو برگزار کرده بود و اسطوره باشگاه پس از اینکه نخستین بار در سال 1969 به ایبار پیوست، قرار است بالاخره این تیم را ترک کند.

در طول این مدت او نقش های مختلفی را در این باشگاه بر عهده داشته از جمله مدیر، نماینده، مربی و موارد دیگر. در آخرین دوره همکاری با باشگاه، زاپیکو تدارکاتچی و مسئول رختکن تیم ایبار بود.

تعدادی از بازیکنان تیم نیز در مراسم خداحافظی او شرکت کردند.

 

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا


This Content Is Provided By LaLiga In Partnership With Varzesh3

 

دیدگاه‌ها