کد خبر : 1739510 | 05 اسفند 1399 ساعت 14:55 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رئیس اتلتیکو به بند جدایی لوئیس سوارز

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو حاضر نشد آینده لوئیس سوارز در این باشگاه را تضمین کند.

واکنش رئیس اتلتیکو به بند جدایی لوئیس سوارز

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در 4 بازی اخیر خود 7 امتیاز را از دست داده و این به رئال مادرید اجازه داد تا فاصله امتیازی خود را به 3 کاهش دهد. رئال البته یک بازی هم بیشتر از اتلتیکو انجام داده ولی خوشبین است، افت اتلتیکو ادامه دار باشد و بتواند به صدر جدول برسد.

 

 

1575583

 

 

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو در مورد افت فاحش تیمش به آاس گفت:« تیم در حال سقوط نیست بلکه ما در یک مقطع دچار افت شده ایم و این موقتی است. دو سه نتیجه بد کسب کرده ایم و معتقدم تیم به زودی روند صعودی خواهد گرفت و از این بابت نگران نیستم.»

 

شایعات برکناری سیمئونه در صورت از دست رفتن قهرمانی:«  شرایط او و بازیکنان را عالی می بینم. ما حتی به اخراج او یک ثانیه هم فکر نکرده ایم. از نظر ما او قراردادش را تمدید کرده و سال های بیشتری با ما خواهد ماند.»

 

 

1575476

 

 

بند جدایی سوارز در پایان فصل:« بازیکن هر جایی که دوست داشته باشد بازی خواهد کرد. نمی دانم تصمیم او چه خواهد بود ولی با ما هیچ مشکلی نخواهد داشت. سوارز بازیکنی فوق العاده است و جذب او از هر جهت که فکرش را بکنید، جواب داده است.»

 

احتمال بازگرداندن گریزمان:« به او گفته بودم که امیدوارم در بارسلونا هم تو را مثل اتلتیکو دوست داشته باشند. پیوستن به بارسا تصمیم شخصی او بود و فکر می کنم با وجود روزهای سختی که داشته، می تواند در نهایت برای بارسا بدرخشد.»

دیدگاه‌ها