کد خبر : 1739517 | 05 اسفند 1399 ساعت 15:57 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

چمنیان جایی در پازل خطیبی ندارد؛

مربی مشهدی تراکتور در راه بازگشت به خانه

به احتمال فراوان پس از نیم‌فصل همکاری در قامت مربی در تیم تراکتور، سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان ایران از کادرفنی سرخ‌پوشان تبریزی جدا خواهد شد.

مربی مشهدی تراکتور در راه بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای لیگ بیستم و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی بود که عباس چمنیان با نظر مدیرعامل باشگاه تراکتور، در نقش مدیرفنی انتخاب شد؛ اما با جدایی منصوریان و روی کار آمدن مسعود شجاعی، سرمربی سابق تیم ملی نوجوانان نقش پررنگی در کادرفنی تراکتور گرفت و در قامت مربی در کنار شجاعی فعالیت داشت و تمرینات برنامه‌های تمرینی بازیکنان را با همکاری شجاعی پی‌ریزی می‌کرد. او حتی در غیاب شجاعی، در نشست‌های خبری هم حاضر می‌شد تا این‌چنین حضور مهم خود در کادرفنی تراکتور را نشان بدهد.

 

مربی مشهدی تراکتور یک دستیار بدنساز را از هم مشهد با خود به تبریز برده بود و هاشم خدادادی در قامت مربی بدنساز در کادرفنی سرخ‌پوشان تبریزی فعالیت داشت؛ اما حالا و با انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی تراکتور و اعلام خطیبی که برای کادرفنی تیمش به محمد شجاعی و علی نیکبخت نیاز دارد و می‌توانند آن‌ها او را در ادامه لیگ همراهی کنند و سه دستیار دیگر را هم به مدیران باشگاه تراکتور معرفی کرده، به نظر می‌رسد کار مربی باتجربه مشهدی و همچنین مربی بدنساز در تبریز به پایان رسیده است.

 

با این‌حال قرار بود تا جلسه‌ای میان رحیمی معاون ورزشی باشگاه تراکتور و چمنیان و خدادادی برگزار شود اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است و به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه تراکتور به دنبال راهی برای پایان همکاری به شکل توافقی هستند؛ عباس چمنیان که در تیم ملی نوجوانان سابقه سرمربیگری دارد، پیش از حضور در تراکتور تجربه بزرگی در عرصه باشگاهی نداشته و برای چند بازی در تیم پیام مشهد سرمربیگری کرده است. او در تیم ملی نوجوانان با خدادادی همکاری می‌کرد.

دیدگاه‌ها