کد خبر : 1739529 | 05 اسفند 1399 ساعت 16:21 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

جان لوئیجی بوفون:

یووه تسلیم نمی شود؛ از صدرنشینی اینتر تعجب نکردم

اسطوره فوتبال ایتالیا و دروازه بان افسانه ای یوونتوس جبران فاصله با اینتر را غیرممکن نمی داند.

یووه تسلیم نمی شود؛ از صدرنشینی اینتر تعجب نکردم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌سوم سری آ موفق شد میهمانش تیم کروتونه را با نتیجه 3-0 شکست دهد. با پیروزی در این بازی که جان‌لوئیجی بوفون از سنگر یوونتوس محافظت می‌کرد، بانوی پیر توانست به رده سوم جدول  هرچند فاصله این تیم با اینتر صدرنشین هنوز 8 امتیاز است و البته با یک بازی کمتر. در طی یک دهه اخیر این بهترین جایگاه اینتر در کورس قهرمانی در این مقطع از فصل بوده است و به همین دلیل خیلی‌ها از هم اکنون قهرمانی این تیم در سری آ را پیش‌بینی کرده‌اند. بوفون اما تأکید کرد که تیمش هنوز تسلیم نشده است.

 

 

1570051

 

 

بوفون که برای ششصد و پنجاه و چهارمین بار برای یوونتوس کلین‌شیت کرد، به شبکه اسکای اسپورتس گفت:« این بزرگترین حس رضایت است. شیوه رسیدن شما به چنین دستاوردی است که آن را متمایز می‌کند. من هر هفته عرض پرش‌هایم را اندازه می‌گیرم و تا زمانی که از اندازه آنها راضی باشم، به کارم ادامه خواهم داد.»

 

یوونتوس بعد از سه بازی بدون برد متوالی، سرانجام توانست یک پیروزی کسب کند و بوفون هم بر لزوم و اهمیت این پیروزی تأکید کرد.

 

 

1568660

 

 

او افزود:« بدون شک کسب این پیروزی برای ما ضروری بود.  شیوه‌ای که ما می‌بریم قابل پیش‌بینی نیست. در نیم ساعت اول ما کارمان را واقعاً خوب انجام دادیم و مهمترین چیز هم فکر می‌کنم که حفظ روحیه جنگندگی و توجه و تمرکز تیم برای 90 دقیقه است.»

 

بوفون با اشاره به اختلاف 8 امتیازی تیمش با صدر جدول سری آ، گفت:« ما تسلیم نمی شویم البته من به هیچ عنوان از عملکرد اینتر در این فصل متعجب نیستم. در واقع اگر با این تیم و با این مربی، چنین عملکردی از این تیم نمی‌دیدم، تعجب می‌کردم.»

 

دیدگاه‌ها