کد خبر : 1739545 | 05 اسفند 1399 ساعت 18:00 | 68.6K بازدید | 63 دیدگاه

از جنگجوهای دفاعی تا ستاره های بازیساز؛

شما بگویید: بهترین هافبک نیم فصل اول لیگ برتر؟

پس از انتخاب بهترین دروازه بان و بهترین مدافع، حالا نوبت به پست هافبک رسیده که در آن 12 نفر به فهرست نهایی راه یافته اند.

شما بگویید: بهترین هافبک نیم فصل اول لیگ برتر؟

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب بهترین هافبک نیم فصل اول لیگ برتر شاید یکی از سخت ترین گزینش ها باشد. جایی که بازیکنان از پست هافبک دفاعی تا هافبک هجومی، نمایش های درخشانی را با پیراهن تیم خود ارائه کردند و حالا نامزد بهترین مهره خط میانی شده‌اند.

 

از بین هافبک های دفاعی، سه نفر در این فهرست حضور دارند؛ مسعود ریگی (استقلال)، میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا (پرسپولیس). ریگی یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال بود که غیبتش در بازی با سپاهان مورد انتقاد بسیاری از هواداران این تیم قرار گرفت. سرلک که اولین فصل حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد، باوجود حضور نوراللهی و کامیابی نیا فیکس شد و باتوجه به توانایی اش در انتقال توپ به عناصر هجومی، خیلی زود به بازیکنی کلیدی در ترکیب قرمزها بدل گشت. کمال کامیابی نیا نیز دو سوم از فصل را هافبک دفاعی بود و سپس به پست دفاع میانی رفت اما در هر دو پست بسیار خوب بازی کرد.

 

در بین هافبک های مرکزی و بازیساز، نام چهار بازیکن دیده می‌شود. قائم اسلامی خواه که پس از جدایی از ماشین سازی، عملکرد درخشانی با مس رفسنجان داشت، سروش رفیعی که در سپاهان دوباره به اوج بازگشت، احمد نوراللهی که گلزن ترین هافبک لیگ برتر لقب گرفت و طالب ریکانی که با بازوبند کاپیتانی صنعت نفت، این تیم را به سوی بهترین رتبه اش در جدول هدایت کرد.

 

علاوه بر این بازیکنان، نام 5 هافبک کناری هم در فهرست قرار گرفته که در تیم های ذوب آهن، فولاد، سپاهان و پرسپولیس نقش آفرینی کردند. میلاد جهانی ستاره تیم ذوب آهن بود و فرشاد احمدزاده در دومین فصل بازی برای فولاد، عملکرد خوبی را از خود نشان داد. محمدرضا حسینی و دانیال اسماعیلی فر هافبک های چپ و راست سپاهان بودند و سیامک نعمتی هم از نگاه بسیاری کارشناسان، بهترین فصل خود را پشت سر گذاشت.

 

 

شما می‌توانید از طریق صفحه اصلی "ورزش سه" بهترین هافبک نیم فصل اول لیگ برتر را مشخص کنید و همچنین اینجا به بحث و گفتگو درباره انتخاب خود بپردازید.

 

دیدگاه‌ها