کد خبر : 1739546 | 05 اسفند 1399 ساعت 16:59 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

هادی پور هم می تواند مثل من با مصدومیت مدال بگیرد

واکنش ساعی به جنجال محرومیت و ورود به سالن

مدیرفنی تیم ملی تکواندو معتقد است آرمین هادی پور می تواند حتی با پای مصدوم هم در المپیک توکیو موفق باشد.

واکنش ساعی به جنجال محرومیت و ورود به سالن

به گزارش "ورزش سه"، هادی ساعی که علاوه بر مسئولیت مدیریت فنی تیم ملی تکواندو در لیگ برتر این رشته نیز به عنوان مشاور و مدیرفنی با دو تیم همکاری داشت، بعد از اتفاقات حاشیه ای که منجر به محرومیت او شد، در مرحله نهایی این رقابت ها هم حاضر شد؛ اتفاقی که تعجب برخی را در پی داشت. البته از سوی فدراسیون اعلام شد ساعی به حکم محرومیت یک ساله خود اعتراض کرده و به همین دلیل تا تشکیل کمیته انضباطی، محرومیتش اجرا نمی شود.


با اینکه طی روزهای اخیر رییس و دبیر سازمان لیگ از استعفای شفاهی خود خبر دادند و به حضور هادی ساعی در مرحله نهایی لیگ اعتراض کردند، فعلا پرونده لیگ امسال بسته شده و باید دید تکلیف ساعی برای لیگ سال آینده چه خواهد شد.


هادی ساعی هم در واکنش به این اتفاقات و چگونگی ورودش به سالن به "ورزش سه" گفت: فکر می کنم طی روزهای اخیر همه ماجرا را می دانند و طی روزهای اخیر بارها در این باره صحبت شده است. وقتی برای کسی حکمی صادر می شود، تا آن حکم تایید نشود، اجرا نخواهد شد. حتی در محاکم قضایی هم شرایط همینطور است و تا به اعتراض رسیدگی نشود، طرف را زندان نمی اندازند! پس در ورزش هم تا حکم تایید نشود، نمی شود کسی را محکوم کرد.


وی در خصوص استعفا و قهر مسئولان سازمان لیگ افزود: فقط می توانم بگویم همیشه کسانی که چاه می کنند، خودشان همیشه ته چاه هستند!


فرصت را مغتنم شمردیم و از مدیرفنی تیم ملی درباره مصدومیت شدید آرمین هادی پور در فاصله کوتاه باقی مانده تا المپیک پرسیدیم. ساعی در این باره گفت: چاره ای نیست. آرمین هادی پور رباط پاره کرده و اگر بخواهد عمل جراحی کند، المپیک را از دست خواهد داد. قطعا اگر شرایط طبیعی بود، عمل جراحی تصمیمی عقلانی بود، اما آرمین اگر نتواند در المپیک شرکت کند، این سهمیه از دستمان خواهد رفت. البته اگر بین 20 نفر برتر رنکینگ نفر دیگری را داشتیم، می توانستیم جایگزین کنیم که متاسفانه این نفر را هم نداریم.


ساعی در ادامه به تجربه خودش و محمد باقری معتمد اشاره کرد و افزود: هم من در المپیک پکن با ACL پاره شرکت کردم و طلا گرفتم و هم در المپیک 2012 محمد باقری معتمد با همین مصدومیت شرکت کرد و توانست نایب قهرمان شود. تا الان که این مصدومیت ها برای تکواندوی ایران خوش یمن بوده و امیدوارم این بار نیز آرمین هادی پور بتواند مدال آور باشد.

دیدگاه‌ها