کد خبر : 1739548 | 05 اسفند 1399 ساعت 17:10 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا میلیمتری اولین پلی آف لیگ والیبال را باخت

فولاد سیرجان یک گام نزدیک به نیمه نهایی

تیم فولاد سیرجان در اولین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل سایپا به برتری نزدیک 3 بر 2 رسید.

فولاد سیرجان یک گام نزدیک به نیمه نهایی

به گزارش "ورزش سه"، مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال در شرایطی از امروز در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که در اولین مسابقه سایپا و فولاد سیرجان مقابل هم صف آرایی کردند.


ناصر شهنازی که بعد از مصطفی کارخانه هدایت نارنجی پوشان را در این فصل برعهده گرفت، می دانست که تیمش کار سختی برای تیم شگفتی ساز این فصل یعنی فولاد سیرجان خواهد داشت.


ست اول و سوم با نتایج 25 بر 23 و 27 بر 25 به سود نارنجی پوشان پایان یافت، اما فولادی ها هم توانستند با هدایت محمدرضا تندروان و استفاده از بازیکنان جوان و باتجربه خود ست های دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 18 و 25 بر 20 به سود خود رقم بزنند.


ست پنجم و سرنوشت ساز این بازی هم خیلی نزدیک دنبال شد و در امتیازات پایانی شاهد اعتراض ها و برخی درگیری ها هم بین بازیکنان و کادرفنی دو تیم بودیم. 


در نهایت این فولاد سیرجان بود که توانست 15 بر 12 ست سوم را به سود خود به اتمام برساند تا در مجموع 3 بر 2 برنده این دیدار باشد. 


دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی به صورت 2 از 3 برگزار می شود و این دو تیم دو روز دیگر برای دومین بار برابر هم قرار خواهند گرفت که فولاد سیرجان در صورت برتری می تواند به نیمه نهایی برسد.

دیدگاه‌ها