کد خبر : 1739551 | 05 اسفند 1399 ساعت 17:15 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

لطیفی: با جوان‌ها و امیدهایمان به این بازی می رویم؛

چوکا هم دیدار جام حذفی را جدی نمی گیرد

سرمربی تیم فوتبال چوکای تالش می گوید به احترام سازمان لیگ تیمش در رقابت های جام حذفی شرکت می کند.

چوکا هم دیدار جام حذفی را جدی نمی گیرد 

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال چوکای تالش در شرایط باید روز پنج شنبه در ورزشگاه امام علی کرمان و در مرحله سوم رقابت های جام حذفی به مصاف این تیم برود که روز گذشته در مصاحبه ای سرپرست تیم فوتبال مس از تشریفاتی بودن این مسابقه حرف زد و اینکه تمام تلاش باشگاه کرمانی برای رسیدن به لیگ برتر است.


حالا علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال چوکا نیز دیدگاه مشابهی را مطرح کرده و در مورد بازی روز پنج شنبه برابر مس می گوید:« هدفمان این است که با جوان هایمان بازی کنیم. خودم راضی نبودم برای جام حذفی برویم و هزینه سنگینی برای ما دارد، ولی به احترام سازمان لیگ و توصیه ای که آقای عزتی و عربی داشتند، احترام می گذاریم و برای این بازی می رویم.»


او ادامه داد:« خدا را شکر بچه ها این انگیزه دارند. قرار است با بازیکنان جوانمان، امیدهایمان و بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته اند، این بازی را برگزار کنیم.  هفته آینده بازی بسیار مهمی با قشقایی داریم و بعد در زمین سردار جنگل با آرمان گهر بازی داریم.» 


لطیفی در مورد شرایط تیم فوتبال چوکا در جدول رده بندی نیز توضیح داد:« شرایط جدول به گونه ای است که با یک برد چند پله می توانیم بالا برویم. من اصلا در مورد تیمم نگرانی ندارم. چون تیمم فوتبال بازی می کند. ضمن اینکه ما کمبود نفر داریم. باید کار کنیم تا ان شاالله با تلاشی که مدیریت دارد، بازیکنانی جذب کنیم که تجربه خوبی هم داشته باشند و در ادامه مسابقات به ما کمک کنند.»

دیدگاه‌ها