کد خبر : 1739553 | 05 اسفند 1399 ساعت 17:22 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: آلمانی ها همیشه خطرناک هستند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به تمجید از مارکو روزه و گلادباخ پرداخت.

گواردیولا: آلمانی ها همیشه خطرناک هستند

به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها که در هفته های اخیر در لیگ برتر جزیره فوق العاده ظاهر شده و با اقتدار در صدر جدول قرار گرفته اند، فردا شب در لیگ قهرمانان مهمان گلادباخ خواهند بود. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار مدعی شد مارکو روزه حتما سرمربی بزرگی است که دورتموند او را برای فصل بعد جذب کرده است.

 

پپ گواردیولا گفت: "گلادباخ تیمی بزرگ و باروحیه است و آنها وقتی آماده باشند می توانند هر تیمی را شکست دهند. گلادباخ در برابر دونتسک در مرحله گروهی با قدرت به پیروزی رسید و قادر است هر تیمی را شکست دهد. نمی توانیم انکار کنیم که گلادباخ چقدر باکیفیت است و دو بازی فوق العاده پیش روی مان خواهد بود. این فصل یک فرصت و یک چالش جدید پیش روی ما است. ما فقط سعی می کنیم مانند گذشته بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم. نمی گویم در گذشته کمتر تلاش می کردیم، اما فقط مرتکب اشتباه می شدیم.

 

ما برای این دیدار نیز مثل بقیه بازی‌ها آماده خواهیم شد و چیزی را تغییر نمی دهیم. ما به بازی کردن مقابل گلادباخ عادت نداریم زیرا آنها در بوندسلیگا بازی می کنند. سعی می کنیم بازی خود را انجام داده و مانند هفته های اخیر نتیجه بگیریم.

 

1575118

 

تیم های آلمانی همیشه بسیار خطرناک هستند. آنها با بازیکنان زیادی در محوطه جریمه حریف حاضر می شوند و البته بازیکنان میانی گلادباخ مانند نیوهاوس، زکریا و کرامر دقیقا می دانند که چه کاری باید انجام دهند. همه تیم ها سزاوار احترام هستند و امیدوارم حریف نیز به ما احترام بگذارد. سعی خواهیم کرد برای موفقیت در بازی برگشت فردا شب نتیجه خوبی گرفته و برنده بازی باشیم."

 

رویارویی با مارکو روزه: "او یک سرمربی استثنایی است. مارکو روزه در سالزبورگ و گلادباخ عملکرد فوق العاده ای داشت و اگر دورتموند او را استخدام کرده به معنای کیفیت این سرمربی است. آنها بازیکنان باتجربه زیادی دارند، سومر دروازه‌بان فوق العاده ای است که به بازی سازی نیز کمک می کند. گلادباخ تیمی مستحکم و باکیفیت است و من برای تیم های آلمانی احترام زیادی قائلم، زیرا می دانم چقدر قدرت دارند."

 

تجربه بیشتر منچسترسیتی: "فوتبال میلیون ها مثال را به شما نشان می دهد که تیم هایی که بارها لیگ قهرمانان یا جام های جهانی را فتح کرده اند، می توانند در 20 دقیقه تمام آنچه را که در 45 به دست آورده اند از دست بدهند. ما باید در تمام 90 دقیقه تمرکز کرده و تصور کنیم این دیدار با بازی های لیگ برتر و رویارویی با برنلی یا لیورپول فرقی ندارد، اما در اینجا فقط باید گلادباخ و مارکو روزه را بشناسیم."

دیدگاه‌ها