کد خبر : 1739562 | 05 اسفند 1399 ساعت 18:40 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

مهم نیست گل بزنم یا پاس گل بدهم

موریل: بازی با رئال همیشه غرورانگیز است

لوئیس موریل ستاره کلمبیایی آتالانتا وعده یک بازی هجومی با تمام توان را برابر رئال مادرید داد.

موریل: بازی با رئال همیشه غرورانگیز است

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب آتالانتا و رئال مادرید از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که در برگامو برگزار می شود. هر دو تیم با پیروزی در بازی های لیگ خود به این بازی رسیده اند.

رئال شنبه شب توانست با گل کاسیمیرو در زمین وایادولید پیروز شود و آتالانتا هم یکشنبه توانست در خانه با نتیجه خوب 4-2 ناپولی را شکست دهد.

لوئیس موریل ستاره کلمبیایی آتالانتا که برابر ناپولی یک گل زد و دو پاس گل داد، بزرگترین تهدید برای کهکشانی ها در بازی فرداست.

 

 

1575635

 

 

موریل در نشست خبری این بازی گفت:« مصاف با رئال همیشه غرورانگیز است و باید در این بازی همه توان مان را بگذاریم. این تنها راه پیروزی است. اگر به خودمان باور داشته باشیم، می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم و هر تیمی را مغلوب کنیم. من همیشه هدفم کمک به تیم است. مهم نیست بازیکن ثابت باشم یا نه. ما تیمی هستیم که هجومی کار می کنیم و گل های زیادی می زنیم؛ چون این تنها روشی است که در فوتبال می شناسیم و این سبک مخصوص ماست.»

 

شرایط رئال با غایبان بسیارش:« بازی های اخیر رئال را دیده ایم. آنها با وجود غایبان زیاد، به تنها یک اشتباه حریف برای گلزنی نیاز دارند. رئال غایب زیاد دارد ولی همیشه رئال است و تیمی قدرتمند و بزرگ. رئال همین حالا هم با این همه غایب، یکی از بهترین تیم های دنیاست.»

 

 

1575272

 

 

گلزنی به رئال:« مهم نیست گل بزنم یا پاس گل بدهم. بازی با یک مهاجم دیگر در خط حمله به من شانس گلزنی بیشتری می دهد. ما بازیکنان زیادی داریم که همیشه سعی می کنند به محوطه جریمه حریف وارد شوند تا در موقعیت گلزنی قرار بگیرند. پاس گل هم بدهم، انگار که گل زده ام.»

 

دیدگاه‌ها