کد خبر : 1739564 | 05 اسفند 1399 ساعت 18:30 | 29.9K بازدید | 0 دیدگاه

ژرمی متئو:

لنگله تنهاست، گریزمان اشتباه کرد به بارسا رفت

ژرمی متئو مدافع فرانسوی اسبق بارسلونا معتقد است این روزها کسی کلمنت لنگله را در بارسا درک نمی کند.

لنگله تنهاست، گریزمان اشتباه کرد به بارسا رفت

به گزارش "ورزش سه"، ژرمی متئو سال 2014 از والنسیا به بارسلونا پیوست و سه سال برای این تیم بازی کرد اما در نهایت با بی مهری راهی اسپورتینگ لیسبون شد. بسیاری معتقد بودند جذب او از اول اشتباه بود. متئو در بارسا مورد انتقاد زیادی قرار داشت و به خصوص در سال پایانی حضورش در این تیم روزهای کابوس واری را سپری کرد.

 

 

1147266

 

 

متئو در این رابطه گفت:« سال آخر حضورم در بارسا خیلی سخت و بد گذشت. من مقصر اکثر ناکامی ها معرفی می شدم و برای مثال پس از شکست 3-0 از یوونتوس در تورین(دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) همه مرا به عنوان مقصر باخت معرفی کردند در حالی که این تیم است که می برد یا شکست می خورد. در بارسا بسیار تنها بودم و کسی مرا درک نمی کرد و اصلا در رختکن از سوی بازیکنان بزرگ حمایت نمی شدم. لوئیس انریکه به عنوان سرمربی تمام سال با من حرف نزد و به همین دلیل باید از بارسا می رفتم و در اسپورتینگ بار دیگر نشاط در فوتبال را حس کردم.»

 

 

1548492

 

 

انتقادات به کلمنت لنگله:« او در بازی برابر پی اس جی و نیز کادیز خوب کار نکرد ولی به خوبی درکش می کنم. لنگله شرایط چند سال پیش مرا دارد و حس می کنم در تیم تنهاست ولی باید شخصیت خودش را نشان دهد و قوی باشد. او باید به خودش باور داشته باشد و در ادامه فصل پاسخ منتقدان را بدهد.»

 

 

1570148

 

 

گریزمان:« نظر شخصی من این است که او در انتخاب بارسا اشتباه کرد. گریزمان در اتلتیکو همه کاره بود و بسیار دوستش داشتند ولی در بارسا اهمیت سابق را از دست داده است.»

 

دیدگاه‌ها