کد خبر : 1739581 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:08 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

متئو پسینا:

بازی مقابل رئال مادرید آرزوی بچگی‌ام بود

متئو پسینا، مهاجم آتالانتا از بازی کردن برابر رئال مادرید به شدت هیجان زده است.

بازی مقابل رئال مادرید آرزوی بچگی‌ام بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا که در دقایق پایانی و به سختی با غلبه بر آژاکس موفق به صعود به جمع 16 تیم پایانی لیگ قهرمانان شد، فردا شب در دیداری دشوار پذیرای رئال مادرید خواهد بود. متئو پسینا، مهاجم جوان و موثر آتالانتا از تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید به عنوان بازیکن مورد علاقه خود نام برده و بازی کردن برابر این تیم را آرزوی کودکی خود توصیف کرد.

 

متئو پسینا گفت: "بازی کردن در برابر رئال مادرید شاید بزرگترین آرزوی دوران کودکی من باشد. تونی کروس همیشه الهام بخش من بوده است. باید بازیکنان غایب رئال مادرید را فراموش کنیم مهمترین موضوع این است که همانطور که می دانیم و بدون تغییر سبک مان با حریف روبرو شویم.

 

1575660

 

انتقال از میلان به آتالانتا در تابستان سال 2017؟ در آن مقطع من بازیکنی  جوان و بی تجربه بودم و بهتر بود که به تیم دیگری نقل مکان کنم. امروز من از حضور در آتالانتا و از مسیرم در این تیم خوشحالم.

 

احتمال دعوت شدن به تیم ایتالیا برای یورو 2020؟ من با تمام وجود برای رسیدن به این هدف مبارزه می کنم. البته ما انگیزه زیادی داریم، اما این هدف می تواند ما را برای ارائه نمایش بهتر بیشتر از قبل تحریک کند."

دیدگاه‌ها