کد خبر : 1739587 | 05 اسفند 1399 ساعت 20:44 | 45.2K بازدید | 0 دیدگاه

امید تراکتوری ها به زوج طلایی خط حمله (عکس)

با پیوستن مهاجم ماشین سازی به تراکتور، خط حمله سرخ پوشان فوتبال آذربایجان با قدرت بالاتری وارد نیم فصل دوم خواهد شد.

به گزارش ورزش سه؛ یکی از مشکلات همیشگی تیم تراکتور طی سال های اخیر، در بخش حمله بود و شاهد حضور مهاجمان پرتعدادی در این تیم برای رفع مشکل یاد شده بویم؛ مهاجمانی که هیچ کدام نتوانستند تراکتور را بعد از لوسیانو ادینیو که آقای گل لیگ چهاردهم شده بود، صاحب مهاجم گلزنی کنند.

 

جز یک مقطع کوتاه که آنتونی استوکس با گلزنی های خود، تراکتور را در خط حمله بی نیاز کرده بود، مهاجمان دیگر این تیم در سال های اخیر آمار گلزنی ناامیدکننده ای از خود به جای گذاشتند تا این که با حضور محمد عباس زاده، تراکتور بعد از مدت ها صاحب یک مهاجم گلزن شد.

 

1575667

 

عباس زاده خیلی زود توانست خود را در تراکتور نشان داده و گل های حساسی برای این تیم به ثمر برساند. مهاجم قائمشهری تراکتور در 10 حضور ثابت و 4 حضور به عنوان بازیکن جایگزین، موفق به زدن 7 گل برای تیمش در نیم فصل اول شد تا در جایگاه چهارم برترین گلزنان دور رفت قرار بگیرد.

 

مشکلی که تراکتوری ها در این فصل داشتند، نبود یک زوج مناسب در کنار عباس زاده بود. این مشکل باعث شد تا در روزهایی که این مهاجم در گلزنی ناکام بود، تراکتور هم توفیقی در باز کردن دروازه حریفان نداشته باشد؛ مگر اینکه هافبک ها و مدافعان تیم برای گلزنی دست به کار شده و جور مهاجمان را بکشند. اما این گلزنی ها هم به حدی نبود که تراکتور را در بازی های مهم یاری کند.

 

در شرایطی که عباس زاده نصف گل های تیمش در نیم فصل را به ثمر رساند، حضور یک مهاجم گلزن دیگر، نیاز مهمی بود که با جذب پیمان بابایی در تراکتور رفع شد. پیمان بابایی، مهاجم تیم ماشین سازی که با وجود شرایط بد تیمش در نیم فصل موفق به زدن 6 گل شد، می تواند زوجی طلایی  برای عباس زاده در نیم فصل دوم باشد.

 

1575681

 

با داشتن عباس زاده و بابایی در خط حمله، تراکتور شرایط بسیار بهتری در نیم فصل دوم خواهد داشت و می توان آمار گلزنی بهتری را از این تیم انتظار داشت. بابایی از روز گذشته به تمرینات تراکتور اضافه شده و در حال آماده شدن برای حضوری موفق در کنار عباس زاده است.

دیدگاه‌ها