کد خبر : 1739593 | 05 اسفند 1399 ساعت 21:23 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کروس:در مورد امباپه و هالند از فلورنتینو بپرسید نه من

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، به شایعات حضور کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در این تیم واکنش نشان داد.

کروس:در مورد امباپه و هالند از فلورنتینو بپرسید نه من

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا شب در چهارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برگامو مهمان آتالانتا خواهد بود. تیم جان پیرو گاسپرینی طی هفته‌های گذشته در فرم خوبی قرار داشته و به طور قطع رئال مادرید کار دشواری در مسابقه فردا شب پیش رو خواهد داشت.

 

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، در کنفراس خبری پیش از این بازی گفت: "ما باید به شیوه بازی های اخیر عمل کنیم. اگر بازیکنان زیادی غایب هستند پس ما باید هر کدام کمی بیشتر تلاش کنیم و متحد باشیم. با بودن کنار یکدیگر می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

 

 

1575673

 

 

ما به دنبال این هستیم که فردا یک بازی کنترل شده به نمایش بگذاریم و این کاری است که می‌خواهیم انجام دهیم. ما با تیمی روبه‌رو می‌شویم که کمی متفاوت بازی می‌کند بنابراین باید با این قضیه کنار بیاییم و خود را هماهنگ کنیم. آنها در خانه خود بازی می کنند و کار برای مان دشوار خواهد بود. به طور کلی باید سعی کنیم کار خود را انجام دهیم."

 

کروس در ادامه گفت: " این بازی یک فینال برای ما محسوب می‌شود. ما می‌دانیم که این یک بازی سخت خواهد بود نه فقط به خاطر مصدومیت. آنها رقیب بزرگی هستند و می دانند که چگونه عملکرد خوبی داشته باشند. کار من نیز با توجه به مصدومیت ها تغییر نمی کند و همیشه تمام تلاش خود را برای تیم انجام می دهم."

 

 

1575672

 

 

شایعات حضور کیلیان امباپه و ارلینگ هالند در رئال مادرید: "آنها دو بازیکن بسیار خوب هستند و می توانند به هر تیمی کمک کنند. مشکل این است که فردا کمکی به من برای بازی خودمان نخواهند کرد زیرا من روی بازی خود تمرکز کرده ام. این موضوع به من مربوط نیست و فلورنتینو پرز باید در مورد آن صحبت کند."

 

کروس در پایان در پاسخ به سوالی پیرامون اینکه اگر در لحظات آخر یک گزینه برای پاس دادن داشته باشد از بین امباپه و هالند برای کدام یک آن را ارسال خواهد کرد گفت: " بنزما"

دیدگاه‌ها