کد خبر : 1739629 | 06 اسفند 1399 ساعت 01:57 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

اینزاگی: سه گل بایرن را خودمان به ثمر رساندیم!

سیمونه اینزاگی، سرمربی لاتزیو معتقد است تیمش برابر بایرن مونیخ استرس داشته است.

اینزاگی: سه گل بایرن را خودمان به ثمر رساندیم!

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان لاتزیو در دیدار امشب مقابل بایرن مونیخ مرتکب اشتباهات فراونی شده و در نهایت با نتیجه سنگین 1-4 مغلوب مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان شدند. سیمونه اینزاگی در پایان بازی مدعی شد حضور لاتزیو در همین مرحله نیز موفقیت محسوب می شود و آنها باید با آرامش بیشتری در دیدار برگشت روانه زمین شوند.

 

سیمونه اینزاگی گفت: "متاسفانه علیرغم اینکه ما این هفته بارها به بازیکنان لاتزیو گفته بودیم که باید بازی خود را انجام دهیم، اما امشب خیلی دچار استرس بوده و در برابر قهرمان جهان تنش داشتیم. در اصل سه گل از چهار گل آنها را ما خودمان به ثمر رساندیم و گل های بایرن روی اشتباهات بازیکنان لاتزیو بود.

 

1575739

 

اگر در نیمه اول یک پنالتی به سود ما اعلام می شد و به گل تساوی دست می یافتیم امکان داشت جریان مسابقه تغییر بکند، اما هیچکدام از اتفاقات مسابقه امشب به سود ما پیش نرفت. ما باید از این تجربه این دیدار یاد بگیریم تا در آینده رشد کرده و قوی تر بشویم.

 

بروز ناامیدی در بین بازیکنان در رختکن لاتزیو طبیعی است، اما رسیدن به همین مرحله نیز برای لاتزیو یک موفقیت محسوب می شود. در بازی هایی در این سطح، شما باید با 100 درصد آمادگی در میدان حاضر شوید تا بتوانید همه وظایف خود را به درستی انجام داده و البتع امیدوار باشید که حریف نیز در بهترین شرایط خود نباشد.

 

در فاز هجومی نیز خوب نبودیم، زیرا مهاجمان لاتزیو بارها در آفساید گرفتار شده یا انتخاب های اشتباهی داشتند. در ادامه مسیر چند بازی در سری A پیش رو داریم و زمان آماده سازی خوبی برای سفر به مونیخ وجود دارد. اما من امیدوارم که بتوانیم در دیدار برگشت با فشار کمتری روی دوش خود و تنش کمتری در میدان حاضر شویم."

دیدگاه‌ها