کد خبر : 1739648 | 06 اسفند 1399 ساعت 09:53 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت خوبی برای برطرف کردن نقاط ضعف داشتم

کیخا: امیدوارم رنک خوب منجر به سهمیه شود

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران گفت: اینکه در خرک در رنک 3 هستم ارزشمند است و امیدوارم این اتفاق منجر به کسب سهمیه شود.

کیخا: امیدوارم رنک خوب منجر به سهمیه شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعیدرضا کیخا درباره لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک در قطر، اظهارداشت: در دوران کرونا ما 3 مرحله تمرین آنلاین و 2 مرحله اردوی حضوری داشتیم. در آخرین مرحله که در قزوین برگزار شد شنیدیم مسابقات بسکتبال در قطر لغو شده، موضوع را از فدراسیون جهانی ژیمناستیک پیگیری کردیم که گفتند مسابقات کسب سهمیه به تعویق افتاده است.

 

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران یادآور شد: هنوز مشخص نیست فدراسیون جهانی چه تصمیمی بگیرد. به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی هم شرایط سختی برای تصمیم‌گیری دارد.

وی درباره اینکه آیا در صورت توزیع سهمیه از طریق رنکینگ ایران شانسی دارد یا خیر، گفت: قوانین کسب سهمیه کمی پیچیده است و باید همه رقابت‌ها سنجیده شود. توزیع سهمیه به کشورها، سهمیه‌های تیمی و انفرادی اختصاص داده شده بستگی دارد.

 

کیخا یادآور شد: در این مدت که به خاطر کرونا مسابقه‌ای نبود تلاش کردم نقاط ضعف خودم را برطرف کنم، فرصت خوبی بود و خودم را برای رقابت‌های قطر آماده کرده بودم، سرمربی هم از حرکات من ابراز رضایت کرده بود که شرایط اینطور شد.

ژیمناست کشورمان در خصوص اینکه به اوج رسیدن و لغو مسابقات تاثیر زیادی روی روحیه ورزشکار می‌گذارد، گفت: درست است که به اوج رساندن بدن سخت است اما همه دنیا این شرایط را دارند. عملکرد من در این مسابقات در کسب سهمیه تاثیر زیادی داشت اما به نظر می‌رسد فدراسیون جهانی هم هنوز نمی‌داند چه تصمیمی بگیرد.

 

وی درباره اینکه به دلیل عملکردی که شما در مسابقات مختلف داشتید حالا خیلی‌ها روی ژیمناستیک حساب باز کرده‌اند، عنوان کرد: من خودم را مدیون خانواده ژیمناستیک کشور به ویژه فدراسیون ژیمناستیک و کادر فنی تیم ملی می‌دانم که تلاش کردند به اینجا برسم و در کسب سهمیه مدعی باشم. رسیدن به رنکینگ 3 دنیا در رقابت های کسب سهمیه المپیک در وسیله خرک حلقه بسیار ارزشمند است و امیدوارم به کسب سهمیه هم منجر شود.

دیدگاه‌ها