کد خبر : 1739711 | 06 اسفند 1399 ساعت 15:04 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

قلعه‌نویی به کارش ادامه می‌دهد؛

انتقال تمرینات گل‌گهر به سیرجان

شاگردان امیر قلعه‌نویی برای انجام تمرینات خود در نیم‌فصل دوم باید به سیرجان بروند.

انتقال تمرینات گل‌گهر به سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تیم فوتبال گل‌گهر تمرینات خود از ابتدای فصل را در تهران برگزار می‌کرد و یک روز قبل از مسابقه به سیرجان می‌رفت، حالا باید برای انجام تمام تمرینات خود راهی این شهر شود.

پس از  تصمیم هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر سیرجان در ابقای محمد جواهری در سمت مدیرعاملی، حالا در دومین نشست مشترک با سرمربی و‌ کادر فنی تیم مقرر شد به زودی تیم تمرینات این تیم در سیرجان دنبال شود.

در این نشست مشترک توضیحات امیر قلعه‌نویی شنیده شد و دغدغه‌های هیأت مدیره باشگاه و هواداران در خصوص جایگاه تیم در پایان نیم‌فصل و به‌خصوص شکست سنگین مقابل پرسپولیس مورد بحث قرار گرفت و در ادامه و پس از اعلام نظر اعضاء، مقرر شد مدیر عامل و کادر فنی به کار خود ادامه دهند.

 

از سوی دیگر هیأت مدیره باشگاه گل‌گهر تاکید کرد تا جواهری از ابتدای نیم‌فصل دوم شرایط حضور دائم تیم در سیرجان برای انجام تمرینات و مسابقات و همچنین استفاده از امکانات و تجهیزات و ارتباط بیشتر با هواداران را فراهم نماید.

 

همچنین مقرر شد قلعه‌نویی نیز ضمن جبران برخی نتایج دور رفت، در دور برگشت نتایج بهتری به دست بیاورد تا موجب شادی هواداران سیرجانی شود.

دیدگاه‌ها