کد خبر : 1739735 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:07 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

شهر خودرو-نساجی با 9+1 انتقال در دو فصل؛

دوست‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

دو باشگاه خصوصی لیگ برتر طی دو فصل گذشته بازیکنانی زیادی را با یکدیگر جا به جا کرده‌اند و همچنان این چرخه پابرجاست.

دوست‌ترین باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه" با شروع به کار بازار نقل و انتقالات زمستانی در نیم فصل لیگ بیستم، تیم‌ها برای تقویت در پست‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، هر چند هنوز تیم‌های مطرح لیگ از جمله استقلال، پرسپولیس و سپاهان فعالیت چندانی نداشته‌اند اما دیگر باشگاه‌ها مشغول یارگیری هستند؛ فعال‌ترین باشگاه، نساجی مازندران بوده که برای فرار از بحران و قعر جدول با نظر جلالی به دنبال استفاده از تمامی سهمیه خرید خود در بازار زمستانی است.

نساجی تاکنون رضا دهقانی، سعید جلالی‌راد و مرتضی آقاخان را به خدمت گرفته و اکبر صادقی هم به‌زودی قراردادش را با نساجی به امضا می‌رساند؛ اتفاق جالب در نقل و انتقالات نساجی این‌که آن‌ها دو خرید خود را از باشگاه شهر خودرو انجام داده‌اند، اتفاقی که از ابتدای لیگ نوزدهم بارها رخ داده و در میان باشگاه‌های لیگ برتری بی‌سابقه بوده است!

 

نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ نوزدهم:

فرشاد فرجی (از نساجی به شهر خودرو)

مدافع این روزها آماده شهر خودرو که با پیشنهادات گران‌قیمتی از سوی باشگاه‌های پرطرفدار لیگ مواجه شده و البته قصد جدایی از جمع شاگردان رحمتی را ندارد، فصل گذشته از نساجی به این تیم پیوست و قراردادی سه ساله را به امضا رساند و آغاز نقل و انتقالات پرشمار میان دو باشگاه را در دو فصل گذشته کلید زد.

 

نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ نوزدهم:

 

1575898

 

1575905

 

1575903

 

حسن جعفری، محمد قاضی و میلاد سرلک (از نساجی به شهر خودرو)

بیشترین تعامل دو باشگاه در این مقطع زمانی رخ داد؛ جایی که مدیران شهر خودرو پس از جدایی یحیی گل‌محمدی به دنبال تقویت تیم‌شان بودند تا در ادامه راه لیگ نوزدهم و البته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، دچار مشکل نشوند. آن‌ها در سه پست مختلف از نساجی بازیکن گرفتند، حسن جعفری برای تقویت سمت راست خط دفاعی، محمد قاضی برای تقویت خط حمله و میلاد سرلک برای استحکام کمربند میانی زمین. جالب آن‌که در حال حاضر به جز جعفری، دو بازیکن دیگر در جمع عنابی‌پوشان حضور ندارند.

 

 

1575899

 

روح‌الله باقری (از شهر خودرو به نساجی)

البته پس از انتقال سه بازیکن از نساجی، در پنجره زمستانی لیگ نوزدهم قائمشهری‌ها هم از حریف مشهدی‌شان خرید کردند و روح‌الله باقری که نیم‌فصل خوبی را در شهر خودرو نگذرانده بود، به نساجی پیوست تا پنجمین بازیکنی باشد که میان دو باشگاه رد و بدل شده است.

 

 

1575900

 

نقل و انتقالات پیش‌فصل لیگ بیستم:

رحمان جعفری و محمدعرفان معصومی (از نساجی به شهر خودرو)

پس از تغییرات پرشمار شهر خودرو در ابتدای لیگ بیستم و از دست دادن 7 مهره کلیدی و البته تغییرات اساسی در کادرفنی، تعاملات باشگاه‌های نساجی و شهر خودرو ادامه پیدا کرد و این‌بار با نظر مهدی رحمتی، دو بازیکن در فاز دفاعی و تهاجمی از نساجی به لیست عنابی‌پوشان اضافه شدند؛ رحمان جعفری و محمدعرفان معصومی که در نیم‌فصل اول معصومی نمایش خوبی در ترکیب شهر خودرو داشت اما جعفری نتوانست برای تیمش مثمرثمر باشد.

 

1575904

 

 

نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیستم:

سعید جلالی‌راد و اکبر صادقی (از نساجی به شهر خودرو)

هر چند مهدی رحمتی گفته بود تا پایان لیگ بیستم تیمش خروجی نخواهد داشت اما سعید جلالی‌راد و اکبر صادقی دو تن از بازیکنانی بودند که برخلاف گفته‌های رحمتی، تصمیم به جدایی از شهر خودرو گرفتند؛ جلالی‌راد با قراردادی قرضی و صادقی با فسخ قراردادش، از جمع عنابی‌پوشان جدا شدند و آن‌ها هم در ادامه نقل و انتقالات سریالی میان دو باشگاه شهر خودرو و نساجی، به جمع شاگردان آقامعلم پیوستند. البته حضور جلالی‌راد در نساجی قطعی شده و هنوز اکبر صادقی قراردادش را با نساجی به امضا نرسانده، هر چند که او توافقات نهایی را با مدیران باشگاه داشته است.

 

1575869

 

 

مهرداد بایرامی (از شهر خودرو به نساجی)

 

مهاجم اصالتا اردبیلی نساجی می‌تواند دهمین انتقال میان دو باشگاه را در دو فصل گذشته رقم بزند؛ بایرامی که نیم‌فصل خوبی در نساجی داشت و به غیر از یک مسابقه محرومیت در 14 بازی دیگر به میدان رفت، به دنبال اخذ رضایت‌نامه‌اش از این باشگاه قائمشهری است، هر چند هنوز این اتفاق رخ نداده اما او مذاکرات خود را با مدیران شهر خودرو دنبال کرده و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، بایرامی می‌تواند رکورد انتقال بازیکن میان دو باشگاه لیگ برتری را به عدد 10 برساند که در نوع خود در طول مدت زمان دو فصل در فوتبال ایران بی‌سابقه است!

 

 

دیدگاه‌ها