کد خبر : 1739746 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:49 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد بعدی یورگن کلوپ آلمان است؟

ممکن است بعد از جام جهانی 2022، یورگن کلوپ هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گیرد.

مقصد بعدی یورگن کلوپ آلمان است؟

به گزارش "ورزش سه"، شرایط یورگن کلوپ بر خلاف فصول گذشته در لیورپول چندان مساعد نیست و شکست های متوالی در لیگ برتر انتقادات نبت به عملکرد این سرمربی 53 ساله را افزایش داده است. لیورپول تقریبا دیگر هیچ شانسی برای فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر ندارد و چهار باخت متوالی خانگی در آنفیلد باعث شده شایعاتی در مورد جدایی یورگن کلوپ شنیده شود.

 

1575923

 

البته قرارداد این سرمربی آلمانی در تابستان سال 2024 به اتمام می رسد و سه سال از قرارداد او با لیورپول باقی مانده است. اما نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد احتمال دارد پس از پایان رقابت های جام جهانی 2022، یوواخیم لوو از سمت هدایت مانشافت برکنار شده و یورگن کلوپ جایگزین او روی نیمکت تیم ملی آلمان شود.

 

یورگن کلوپ همیشه علاقمند به بازگشت دوباره به فوتبال آلمان بوده و هرگز این موضوع را کتمان نکرده است. سه سال دیگر رقابت های جام ملت های اروپا در کشور آلمان برگزار می شود و یورگن کلوپ قصد دارد در آن مقطع هدایت ژرمن ها را بر عهده داشته باشد.

 

در سالهای اخیر و از زمان آغاز جام جهانی 2018، انتقادات نسبت به عملکرد یوواخیم لوو افزایش یافته و شکست با شش گل برابر اسپانیا موقعیت شغلی او را به طرز قابل توجهی به خطر انداخت، اما در نهایت مدیران فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفتند حداقل تا پایان رقابت های یورو در تابستان پیش رو به این سرمربی پرافتخار فرصت بدهند.

دیدگاه‌ها