کد خبر : 1739752 | 06 اسفند 1399 ساعت 18:18 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرنان کرسپو:

خوشحالم لائوتارو به حرفم گوش کرد و به بارسا نرفت

اسطوره آرژانتینی از اینکه لائوتارو مارتینز به توصیه اش عمل کرد و در اینتر ماند، ابراز خوشحالی کرد.

خوشحالم لائوتارو به حرفم گوش کرد و به بارسا نرفت

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال لائوتارو مارتینز به اینتر در سال 2018، او خود را در قامت یکی از مهم‌ترین بازیکنان باشگاه ایتالیایی به اثبات رساند و در دو فصل اخیر گل ها و پاس گل های زیادی برای نراتزوری به ثبت رسانده است. او همچنین در این فصل هماهنگی بسیار خوبی با روملو لوکاکو پیدا کرده و اینتر امیدوار است که با این زوج ترسناک بعد از سال ها به قهرمانی سری آ دست پیدا کند.

 

 

1491913

 

 

علی رغم اینکه لائوتارو مارتینز در مدت زمان حضور خود در اینتر یک بازیکن کاملاً ثابت و کلیدی برای این تیم بوده اما طی ماه های گذشته و به خصوص در تابستان اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال انتقال او به بارسلونا مطرح شد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و ستاره آرژانتینی در نراتزوری ماندگار شد.

در ایتالیا اطمینان دارند که او به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.

 

 

1575076

 

 

هرنان کرسپو ستاره آرژانتینی سابق اینتر در مورد لائوتاور به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« سال هاست لائوتارو را می شناسم. تابستان امسال با او حرف زدم و توصیه کردم در اینتر بماند و پیشنهاد بارسلونا رد کند. در نهایت او حرفم را گوش کرد و ماندنی شد و فکر می کنم بهترین تصمیم را گرفت.

او می تواند سال ها در اینتر خوش بدرخشد و این تیم بهترین جایی است که می تواند فوتبالش را ادامه دهد. لائوتارو درون محوطه جریمه کشنده و زهردار است. جنب و جوش بالایی دارد که باعث می شود همیشه در موقعیت گلزنی قرار بگیرد. ضربات سر قدرتمندی هم دارد و حتی برابر مدافعان بلندقامت نیز می تواند عرض اندام کند. خوشحالم که او پیشنهاد بارسا را رد کرد.»

 

دیدگاه‌ها