کد خبر : 1739778 | 06 اسفند 1399 ساعت 19:52 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنجلینو:

پپ گواردیولا من و اعتماد به نفسم را کشت

آنجلینو، مدافع سابق منچستر سیتی و حال حاضر لایپزیش، انتقادات عجیبی را نسبت به پپ گواردیولا مطرح کرد.

پپ گواردیولا من و اعتماد به نفسم را کشت

به گزارش "ورزش سه"، آنجلینو که حرفه جدی خود را در فوتبال از باشگاه منچسترسیتی آغاز کرد در سال 2019 و بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره فوق العاده در آیندهوون به اتحاد بازگشت و رویای حضور در ترکیب اصلی این تیم را در سر داشت. با این حال او قبل از انتقال به لایپزیش تنها در شش مسابقه برای تیم اصلی به میدان رفته و حالا همین موضوع باعث شده که این مدافع به انتقاد از پپ گواردیولا بپردازد.

 

 

1575954

 

 

آنجلینو درباره پپ گواردیولا و دوران حضور در منچسترسیتی گفت: " پپ من و اعتماد به نفسم را کشت. پس از انتقال من از آیندهوون به منچسترسیتی او در دو مسابقه من را مورد قضاوت قرار داد و دیگر فرصت واقعی در اختیارم نگذاشت بنابراین بسیار خوشحال شدم که به لایپزیش نقل مکان کردم و حالا جزو بازیکنان مهم و اصلی این تیم محسوب می‌شوم."

 

آنجلینو در ادامه پیرامون تفاوت یولیان ناگلزمان و پپ گواردیولا نیز گفت: "یکی از آنها به من اعتماد به نفس داد و اجازه داد بازی کنم، دیگری اما این کار را نکرد. در لایپزیش از همان روز اول احساس کردم که به من اعتماد می شود. باشگاه و مربی حمایت فوق‌العاده ای از من نشان دادند و اکنون بسیار خوشحال هستم که می توانم به شکل مداوم در لایپزیش بازی کنم."

 

 

1575952

دیدگاه‌ها