کد خبر : 1739795 | 06 اسفند 1399 ساعت 21:05 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

رامون کالدرون:

رئال مادرید جانشین رونالدو را جذب نکرده است

رامون کالدرون، رئیس سابق رئال مادرید مدعی شد جای کریستیانو رونالدو در ترکیب این تیم خالی است.

رئال مادرید جانشین رونالدو را جذب نکرده است

به گزارش "ورزش سه"، از زمان جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید در تابستان سال 2018 و انتقال به یوونتوس، این تیم به خصوص در لیگ قهرمانان عملکرد چندان مناسبی نداشته و حتی موفق به صعود به جمع هشت تیم برتر این رقابت ها نیز نشده است. انتقال رونالدو به مادرید در دوران حضور رامون کالدرون بر مسند ریاست رئال انجام شد و حالا او معتقد است این باشگاه باید به دنبال جایگزینی در اندازه های ستاره پرتغالی باشد.

 

1575979

 

رامون کالدرون گفت: :بار جدایی کریستیانو از رئال مادرید هنوز در خط حمله این تیم سنگینی نمی کند و این باشگاه هنوز نتوانسته خلا رفتن این ستاره پرتغالی را جبران کند. بنابراین رئال مادرید برای فصل بعد به بازیکنی نیاز دارد که بتواند این ضرر را جبران کند. این باشگاه در سالهای اخیر در انجام این کار ناکام مانده است و نمود غیبت رونالدو بیشتر در رقابت های لیگ قهرمانان دیده شده است.

 

شخصا برای خودم دو سال طول کشید تا بتوانم کریستیانو رونالدو را راضی کنم که به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ مثبت بدهد و سپس ما 9 سال از داشتن چنین بازیکنی لذت بردیم. حالا نیز رئال مادرید به ستاره ای نیاز دارد که سرعت و کیفیت کریستیانو رونالدو را داشته باشد."

دیدگاه‌ها