کد خبر : 1739813 | 06 اسفند 1399 ساعت 23:26 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

هیچ توجهی به شکایت ما بازیکنان ندارند؛

آقایی: کمیته تعیین وضعیت چرا پول می‌گیرد؟

مهاجم آلومینیوم نسبت به بی‌تفاوتی در رسیدگی به پرونده شکایت او از باشگاه پارس جنوبی معترض است.

 آقایی: کمیته تعیین وضعیت چرا پول می‌گیرد؟

به گزارش "ورزش سه"، میثم آقایی با اشاره به شکایتی که از تیم پارس جنوبی جم داشته است، اظهار کرد: دو سال است که به حساب فدراسیون فوتبال و کمیته تعیین وضعیت پول ریختم و حکم قطعی و محکومیت باشگاه پارس جنوبی را دریافت کردم، اما هیچ رسیدگی‌ای به رای من نکرده‌اند.

 

او ادامه داد: تمام حکم‌های لازم و اجرایی توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون صادر شده، اما دو سال است کوچک‌ترین پیگیری و رسیدگی به اجرای این حکم نداشتند و باشگاه پارس جنوبی خیلی راحت کارش را ادامه می‌دهد.

 

مهاجم آلومینیوم و سابق پارس جنوبی تاکید کرد: کمیته تعیین وضعیت به چه دلیل از ما بازیکنان پول می‌گیرد و رسیدگی نمی‌کند؟ طبق قانون باید با باشگاه پارس جنوبی برخورد کنند و پنجره نقل و انتقالاتی این تیم را ببندند ولی متاسفانه هیچ‌کاری نمی‌کنند. پارس جنوبی وقتی بدهکار است، چطور انقدر راحت بازیکن می‌گیرد و تیمداری می‌کند؟

 

میثم آقایی یادآور شد: متوجه شدم برگه حکمی که فدراسیون فوتبال به من داده، کوچک‌ترین ارزشی ندارد چراکه اگر ارزش داشت و اجرایی می‌شد، باید با پارس جنوبی برخورد می‌کردند ولی این اتفاق نمی‌افتد. از طرف دیگر باشگاه پارس جنوبی هم جواب ما را نمی‌دهد و کوچک‌ترین اهمیتی برای آنها ندارد که ما شکایت کردیم. البته آنها هم وقتی هیچ زوری بالای سرشان نیست، از خدا خواسته هستند و پول من را نمی‌دهند.

 

1576017

 

1576015

 

1576014

 

1576016

 

دیدگاه‌ها