کد خبر : 1739817 | 07 اسفند 1399 ساعت 00:08 | 26.4K بازدید | 1 دیدگاه

آخرین وضعیت آسیب دیدگی ترسناک مهاجم ناپولی

به نظر می رسد که ویکتور اوسیمن بعد از مصدومیت از ناحیه سر و از دست دادن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود رو به بهبودی است.

آخرین وضعیت آسیب دیدگی ترسناک مهاجم ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، در جریان شکست چند شب پیش ناپولی برابر آتالانتا در چهارچوب رقابتهای سری آ بود که ویکتور اوسیمن از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در مورد او ایجاد شود.

 

 

1576026

 

 

از طرف دیگر پزشک ناپولی تایید کرده که خطر چندانی اوسیمن را تهدید می کند اما باید در مورد این بازیکن بدون ریسک عمل کرد و احتمالاً او تا ماه مارس قادر به همراهی تیم جنارو گتوزو نخواهد بود.

 

همچنین  گزارشات طی روزهای گذشته حاکی از آن بود که اوسیمن بخشی از حافظه کوتاه مدت خود را هم از دست داده است اما اکنون آلفردو بوچیرو، متخصص مغز و اعصاب، تایید کرده که وضعیت این مهاجم رو به بهبود است. او در این باره گفت: " او ضربه شدیدی خورد و کمی حافظه‌اش را از دست داد. اکنون آزمایش های پزشکی نتایج خوبی را نشان می دهند اما ما هنوز باید منتظر بمانیم تا زمان بهبود طبیعی به پایان برسد. ما هیچ نشانه ای از هماتوم در مغز و آسیب به جمجمه نداریم. باید احتیاط کنیم. او حداقل به یک هفته استراحت کامل نیاز دارد.

 

 

1576027

 

 

من فکر می کنم که او می تواند از اوایل ماه مارس دوباره در اختیار تیم باشد.  اوسیمن عجله دارد. او می خواهد بازی کند و از من درخواست کرده به روند درمانی اش تسریع بخشم اما در این شرایط استراحت لازم است.  ما نمی توانیم ریسک کنیم. "

دیدگاه‌ها