کد خبر : 1739853 | 07 اسفند 1399 ساعت 11:18 | 213.8K بازدید | 1 دیدگاه

تکان دهنده؛ جسد پدر آلیسون بکر پیدا شد

جسد پدر آلیسون بکر دروازه بان برزیلی لیورپول بعد از غرق شدن پیدا شده است.

تکان دهنده؛ جسد پدر آلیسون بکر پیدا شد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر خبر تلخی در مورد پدر دروازه‌بان برزیلی لیورپول یعنی آلیسون بکر منتشر شد؛ جایی که گفته شد خوره بکر 57 ساله در سدی که نزدیکی خانه او در شهر Rincao do Inferno در حال شنا کردن بوده و ناگهان حوالی ساعت پنج عصر ناپدید شده است.

 

در همین ارتباط ESPN ساعتی پیش گزارشی را در این باره منتشر کرد. این منبع اعلام کرده که آتش نشانی محلی یک تیم را جهت جستجو به منطقه ارسال کرده و آن ها نهایتا جسد خوزه بکر را که غرق شده بود را پیدا کرده اند.

 

 

1576110

 

 

پدر آلیسون بکر که تعطیلات خود را در این مکان گذرانده است، به طرز مشکوکی فوت شده است. پلیس برزیل از ارائه جزئیات بیشتر درخصوص چگونگی فوت پدر بکر خودداری کرده و هنوز مشخص نیست او به چه علتی غرق شده است. تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

 

گفتنی است آلیسون در سال 2018 از رم به لیورپول پیوست و در سال 2019 به عنوان بهترین دروازه بان سال فیفا انتخاب شد. برادر کوچکتر وی موریل دروازه بان تیم برزیلی فلومیننسه است.این اتفاق خبر بسیار تلخی برای دروازه بان برزیلی لیورپول محسوب می شود باید دید که آلیسون بکر چه واکنشی نسبت به آن از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها