کد خبر : 1739878 | 07 اسفند 1399 ساعت 16:44 | 52.2K بازدید | 0 دیدگاه

پوستر جنجالی نامزد ریاست بارسا علیه پرز (عکس)

تونی فریکسا نامزد ریاست بارسا در تمامی ایستگاه های اتوبوس و متروی شهر بارسلونا اقدام به چسباندن پوسترهایی برعلیه رئیس رئال کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز دیگر انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار خواهد شد و تونی فریکسا امیدوار است بتواند در رقابت با خان لاپورتا و ویکتور فونت برنده نهایی شود و به صندلی ریاست بارسا برسد اما این احتمال بالا نیست.

فریکسا که اخیرا در یک مصاحبه وعده جذب همزمان ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را داده، در اقدامی جالب توجه با انتشار پوسترهایی در ایستگاه های اتوبوس و متروی شهر بارسلونا خبرساز شد.

 

 

1576159

 

 

محتوای این پوسترها بر علیه فلورنتینو پرز و خوان لاپورتاست. فریکسا یکی از فعال ترین ها در شبکه های اجتماعی است و انتقادات او به داوری ها به سود رئال همیشه برای او حاشیه ساز شده است.

یکی از پوسترها به همین قضیه اختصاص دارد و روی آن نوشته شده:« اجازه نخواهم داد تا "وارنتینو" لالیگا را کنترل کند.» اشاره او به فلورنتینو پرز رئیس رئال است و اتهام زده که او وی ای آر و داوری ها در لالیگا را تحت کنترل خود دارد.

مورد بعدی پوستر بر ضد خوان لاپورتاست و او به عدم تمایل لاپورتا به حضور در مناظره طعنه زده است.

لازم به ذکر است که لاپورتا اخیرا پیشنهاد مناظره رسمی با فریکسا و فونت را رد کرد. او بالاترین شانس برای برنده شدن در انتخابات را دارد.

 

 

 

دیدگاه‌ها