کد خبر : 1739881 | 07 اسفند 1399 ساعت 14:45 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

فلینی بازگشت اما قایدی نه (عکس)

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که شاهد بازگشت یکی از غایبان روزهای گذشته بودیم.

به گزارش ورزش سه؛ تمرینات تیم استقلال بعد از یک روز استراحت از ساعت 12 امروز در در زمین کمپ تیم‌ های ملی فوتبال برگزار شد. در این تمرین شاهد غیبت دو بازیکن و بازگشت یکی از غایبان روزهای گذشته بودیم.

 

بابک مرادی، هافبک تیم استقلال که به دلیل مصدومیت در تمرینات تیمش غیبت داشت، امروز با حضور در محل تمرین، به همراه هم تیمی هایش زیر نظر کادرفنی به تمرین پرداخت. به گفته پزشک استقلال، حضور یا عدم حضور مرادی در بازی هفته آینده مقابل مس رفسنجان منوط به جواب تست هایی است که طی روزهای پیشرو از این بازیکن گرفته خواهد.

 

1576162

 

مهدی قایدی، مهاجم ناراضی استقلال که مدتی است در تمرینات تیمش حضور پیدا نمی کند، در تمرین امروز آبی ها هم حضور نداشت. این در حالی است که مدیرعامل آبی ها در خصوص وی گفته است:  ایدی پسر استقلال است تا  1402 با استقلال قرارداد دارد و باید به این قرارداد احترام بگذارد. ما هم تلاش می کنیم که بهترین تصمیم را برای او بگیریم تا با انرژی خوب وارد مسابقات شود. در دوره مدیریت قبلی قول هایی به قایدی داده شده که ذهن این بچه را به نوعی مشوش کرده اند. ما جلساتی برگزار کردیم و در حال رفع موضوع هستیم و جای نگرانی نیست.

 

گفتنی است که داریوش شجاعیان هم به دلیل مصدومیت در تمرین امروز غایب بود.

دیدگاه‌ها