کد خبر : 1739893 | 07 اسفند 1399 ساعت 15:30 | 45.2K بازدید | 2 دیدگاه

فابیو کاپلو:

کارت قرمز مضحکی بود؛ دیدید زیدان چطور می خندید؟

سرمربی ایتالیایی سابق رئال مثل دیگر ایتالیایی ها معتقد است کارت قرمز شب گذشته به مدافع آتالانتا درست نبوده است.

کارت قرمز مضحکی بود؛ دیدید زیدان چطور می خندید؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در زمین آتالانتا به پیروزی 0-1 دست یافت. میزبان اما بیش از 70 دقیقه را ده نفره بازی کرد و جریان بازی پس از اخراج فرولر به کلی تغییر کرد. رئال که 9 غایب داشت، حملات زیادی تدارک دید ولی در نهایت روی شوت غافلگیر کننده فرلاند مندی در دقیقه 86 توانست به گل برتری برسد. سه هفته بعد بازی برگشت برگزار خواهد شد.

 

 

1576040

 

 

فابیو کاپلو سرمربی مشهور ایتالیایی که در دو مقطع مربی رئال بوده و هر دو بار این تیم را قهرمان لالیگا کرده، به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« داور بازی را خراب کرد. فرولر آخرین مدافع نبود و جهت حرکت فرلاند مندی نیز به طرف دروازه نبود.  وضعیت مشکوک است؛ چرا که در بازی لاتزیو و بایرن(سه شنبه شب با برتری 1-4 بایرن) نیز یک پنالتی مسلم برای لاتزیو اعلام نشد. خطای فرولر کارت زرد داشت نه قرمز. تصمیم داور باعث شد تا آتالانتا نتواند 11 به 11 نبردی برابر با رئال در چنین دیدار مهمی داشته باشد.»

 

 

1576072

 

 

کاپلو ادامه داد:« در بازی برگشت آتالانتا شانس صعود خواهد داشت. کافی است یک گل بزند و گلی هم دریافت نکند تا شانس هایش زنده بماند. آتالانتا پس از ده نفره شدن به خوبی دفاع کرد و گل بدی هم خورد. بازیکنی گل زد که چپ پاست و با پای راست به ندرت شوت می زند. حتی زیدان هم باور نمی کرد مندی گل زده باشد؛ خنده هایش را دیدید؟ برای آتالانتا هیچ چیز تمام نشده و در مادرید شانس صعود خواهد داشت.»

 

 

1576149

دیدگاه‌ها