کد خبر : 1739975 | 08 اسفند 1399 ساعت 10:53 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

با بازی در لیگ اروپا؛

شورتایر جوان‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد در رقابت‌های اروپایی

شولا شورتایر، ستاره نوجوان منچستریونایتد، شب گذشته برای دومین بار در ترکیب تیم بزرگسالان شیاطین سرخ و برابر رئال سوسیداد به میدان رفت.

شورتایر جوان‌ترین بازیکن تاریخ یونایتد در رقابت‌های اروپایی

به گزارش "ورزش سه"، پس از بازی در دیدار برگشت از دور یک شانزدهم نهایی برابر رئال سوسیداد، شولا شورتایر برای خود در کتاب تاریخ منچستریونایتد جای دست و پا کرد.

 

شورتایر در نیمه دوم بازی شب گذشته در اولدترافورد برای یونایتد به میدان آمد و در نهایت پس از تساوی بدون گل با توجه به برد 4-0 در دیدار رفت به همراه این تیم به مرحله بعد لیگ اروپا صعود کرد.

 

ستاره 17 ساله منچستریونایتد حالا جوانترین بازیکنی است که در طول تاریخ برای این تیم در دیدارهای اروپایی به میدان رفته است.

 

شورتایر که مانند میسون گرین وود و مارکوس راشفورد از محصولات آکادمی یونایتد است اکنون به نظر می رسد که به خوبی مسیر این دو ستاره موفق منچستریونایتد را دنبال می کند.

 

1576335

 

شورتایر شب گذشته با هفده سال و 23 روز برای منچستریونایتد به میدان رفت و رکورد نورمن وایتساید را که از سال 1982 پابرجا بود شکست.

 

وایتساید هفده سال و 131 روز داشت که برای نخستین بار در یک دیدار اروپایی برای شیاطین سرخ به میدان رفت.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، در مورد این بازیکن گفت: "شولا مهارت های خوبی دارد و قرار است که در اینجا به بازیکن جوان بسیار خوبی تبدیل شود.

او امشب تنها 15 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اما بازی در اولدترافورد چیزی است که در خاطر او خواهد ماند. شاید اگر هواداران در ورزشگاه حضور داشتند او بیشتر از این بازی لذت می برد چرا که هواداران انرژی خیلی زیادی به شما می دهند.

اما مطمئنم که همه هواداران ما خیلی زود او را خواهند دید.

 

1576337

 

او پسر جوانی است که ما به او ایمان داریم. او اخلاق فوق العاده ای دارد و آمادگی فیزیکی او را هم می توانید ببینید. او یک ورزشکار است و از نظر تکنیکی بسیار بسیار خوب است و تصمیمات خوبی می گیرد.

کم کم به او بازی دادیم و او دارد خودش را در زمین پیدا می کند. شولا پسری بسیار دوست داشتنی است که مطمئنم در آینده چیزهای بسیاری از او خواهیم دید."

 

شورتایر اولین بازی خود برای منچستریونایتد را در دیدار هفته گذشته این تیم برابر نیوکاسل انجام داد.

 

 

دیدگاه‌ها