کد خبر : 1739980 | 08 اسفند 1399 ساعت 11:11 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

پلنگ‌افکن: می‌خواهم به مدال طلای جهان برسم

ملی‌پوش تکواندو ایران از آمادگی خود برای مسابقات جهانی و کسب مدال طلا گفت.

پلنگ‌افکن: می‌خواهم به مدال طلای جهان برسم
به گزارش "ورزش سه" محمدحسن پلنگ‌افکن در گفت‌وگو با میزان، در خصوص قهرمانی تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: خداراشکر بعد از حدود یک سال و نیم دوری از مسابقات به دلیل ویروس کرونا، رقابت‌های لیگ برتر تکواندو با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد که اتفاق بسیار خوبی بود. از طرفی توانستیم همراه با تیم شهرداری ورامین در کسب قهرمانی متوالی پوکر کنیم و در مجموع هفتمین عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم.
 

وی در خصوص عمکرد تیم کن تصریح کرد: کن بازیکنان خیلی خوب و جوانی دارد که عنوان‌دار مسابقات جهانی و آسیایی هستند، اما بچه ها با انگیزه‌ای که داشتند و اعتماد کادر فنی توانستند با برتری مقابل این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.
 

این تکواندوکار در خصوص اهداف خود بعد از حضور در دوره گذشته مسابقات جهانی تکواندو گفت: استارت خود را از مدت‌ها پیش برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان زدم. حضور در مسابقات جهانی دوره گذشته اولین تجربه من بود، اما با این حال می‌توانستم مدال جهانی کسب کنم.


پلنگ‌افکن تصریح کرد: عسکری به من اعتماد کرده بود، اما به خاطر یک اتفاق تجربه تلخ و بزرگی را کسب کردم. البته حضور ما در مسابقات جهانی دوره گذشته با اتفاقات زیادی همراه بود و دو نفر از بهترین بازیکنان ما به دلیل عدم دریافت رویداد فرصت حضور در مسابقات جهانی منجستر را از دست دادند.
 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم ما در دوره گذشته مسابقات جهانی بسیار یکدست و همدل بود؛ د، اما برای حضور در مسابقات خیلی ما را اذیت کردند. برای حضور در جهانی دوره آینده انگیزه زیادی دارم و می‌خواهم اشتباهات خود را جبران کنم و به مدال طلای جهان برسم.

دیدگاه‌ها