کد خبر : 1739985 | 08 اسفند 1399 ساعت 11:25 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکسل توانزبه؛

یاس حاصل از شکست‌ها تا ابد با شما می‌ماند

منچستریونایتد شب گذشته با تساوی بدون گل برابر رئال سوسیداد و با توجه به برد 4-0 در دیدار رفت، به دور بعدی لیگ اروپا صعود کرد. اکسل توانزبه، ستاره شیاطین سرخ، پدر این دیدار موفق به گلزنی شد، اما VAR گل او را رد کرد.

یاس حاصل از شکست‌ها تا ابد با شما می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، به رغم برد 4-0 در دیدار رفت و صعود به دور یک هشتم نهایی لیگ اروپا، اکسل توانزبه می گوید که او و هم تیمی هایش بعضی از نتایج ضعیفی را که با اوله گنار سولسشر کسب کرده اند از یاد نبرده اند.

توانزبه می گوید یادآوری این شکست ها اکنون به آنها روحیه ای مضاعف داده تا فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند.

 

1576349

 

یونایتد در مرحله گروهی از مسابقات چمپیونزلیگ حذف شد و از ابتدای سال 2020 در سه مسابقه نیمه نهایی اروپایی شکست خورده و حذف شده است.

تلاش شیاطین سرخ برای جلوگیری از تکرار چنین نتایج مایوس کننده ای، تبدیل به انگیزه ای قدرتمند برای بازیکنان این تیم شده است.

 

توانزبه گفت: "کمی طول می کشد که بتوانیم استارت خوب خود را ادامه دهیم. به سرمربی ایمان داریم و شروع به افتادن روی دور برد کرده ایم.

این چیزی نیست که در یک سال یا دو سال به دست بیاید، این پروژه ای طولانی مدت است و باید به تیم مربیان ایمان داشته باشیم. نتایج مطلوب هم کم کم به دست می آیند.

 

ناامیدی و یاس حاصل از شکست ها همیشه با شما می ماند و تو نمD خواهی که هرگز دوباره آن حس را تجربه کنی. به بهترین شکل تلاش می کنی تا مطمئن شوی دیگر چنین اتفاقی نمی افتد.

 

1576351

 

این منچستریونایتد است. همه بازیکنانی که برای ما بازی می کنند با استعداد هستند و سرمربی همیشه گزینه های زیادی برای فرستادن به زمین دارد.

شخصیت هایی که منچستریونایتد با خود می آورد بازیکنانی با عزمی راسخ هستند و این وقتی ما شانس بازی کردن پیدا می کنیم خود رابه خوبی نشان می دهد."

دیدگاه‌ها