کد خبر : 1740017 | 08 اسفند 1399 ساعت 14:46 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد جدید ساری؛ بازگشت احتمالی به تیم سابق

به نظر می رسد که باشگاه ناپولی قصد دارد مائوریتزیو ساری را برای فصل آینده به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کند.

مقصد جدید ساری؛ بازگشت احتمالی به تیم سابق

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتزیو ساری بین سال های 2015 تا 2018 سه فصل را در باشگاه ناپولی پشت سر گذشت. او حتی در فصل 18-2017 تا آستانه فتح اسکودتو با این تیم پیش رفت اما نهایتا با وجود کسب 91 امتیاز قافله را به یوونتوس واگذار کرد.

 

 

1517773

 

 

بعد از گذراندن این دوران موفق، سرمربی ناپولی راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه چلسی شد؛ جایی که موفق شد با آبی های لندن به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ اروپا دست پیدا کند. با این حال دوران ساری در لندن خیلی زود به پایان رسید و او بعد از یک فصل به ایتالیا بازگشت و این بار هدایت یوونتوس را برعهده گرفت.

 

مائوریتزیو ساری در بیانکونری نیز خیلی دوام نیاورد و بعد از یک فصل و قهرمانی با این تیم در رقابت‌های سری آ جای خود را به آندره پیرلو داد. بعد از ترک یووه ساری هدایت هیچ تیمی را بر عهده نگرفته اما در عین حال طی هفته‌های گذشته بحث در مورد آینده او افزایش یافته است.

 

 

1576412

 

 

در همین ارتباط توتو اسپورت در گزارشی مدعی شده که باشگاه ناپولی به دنبال بازگرداندن مائوریتزیو ساری است. اگرچه گفته می‌شد این سرمربی ایتالیایی با رئیس ناپلی ها یعنی اورلیو دی لورنتیس اختلاف دارد اما حالا این گزارش ادعا می کند که ساری دوباره در آستانه بازگشت به این تیم قرار گرفته است.
این در حالی است که ناپولی طی هفته‌های گذشته نتایج ضعیفی با جنارو گتوزو کسب کرده و گفته می‌شود که این سرمربی در آستانه اخراج از این تیم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها