کد خبر : 1740018 | 08 اسفند 1399 ساعت 14:54 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

14 کشتی‌گیر ایرانی در اوکراین روی تشک می‌روند

محک جدی شاگردان بنا و محمدی در کیف

کشتی گیران ایرانی از امروز کار خود را در رقابت های بین المللی اوکراین آغاز می کنند.

محک جدی شاگردان بنا و محمدی در کیف

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران که مدت هاست خود را برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک آماده می کنند، با نظر کادرفنی در یک ماه پیش رو در چند تورنمنت بین المللی محک خواهند خورد.


در همین راستا محمد بنا و غلامرضا محمدی، سرمربی تیم های ملی کشتی ایران تعدادی از شاگردان خود را به رقابت های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در شهر کیف اعزام کردند؛ رقابت هایی که از امروز در 5 وزن نخست آغاز خواهد شد.


در غیاب سرمربیان، 5 نماینده در کشتی آزاد و 9 نماینده در کشتی فرنگی از ایران به اوکراین سفر کردند که امروز تعدادی از آن ها در 5 وزن نخست به میدان می روند.


بعد از انجام قرعه کشی مسابقات 5 وزن نخست، سه فرنگی کار و سه آزادکار ایرانی رقبای خود را شناختند.

 


کشتی فرنگی:


*در وزن 55 کیلوگرم که 8 نفر حضور دارند سجاد عباس پور در دور نخست به مصاف بایراکتار از اوکراین می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان مخرتچیان از ارمنستان و بهرام اف از ازبکستان مبارزه خواهد کرد.


*در وزن 72 کیلوگرم که 14 کشتی گیر حضور دارند محمدرضا مختاری در دور نخست به مصاف آمویان از ارمنستان می رود و در دور بعد با برنده مبارزه میان ولادیسلاو کراوچنکو و آندری کولیک از اوکراین می رود.


*در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف توردیف از ازبکستان می رود. در این وزن 18 کشتی گیر شرکت کرده اند.

 

 

کشتی آزاد:


*در وزن 57 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده اند، علی قلی زادگان در دیدار نخست با شاوکاتوف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این مبارزه در دور دوم با برنده کشتی میان امیرارسلان اف از آذربایجان و گوتسولیاک از اوکراین می رود.


*در وزن 74 کیلوگرم محمدصادق فیروزپور پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف بوخورس از الجزایر می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور سوم با برنده دیدار میان آشیروف از آذربایجان و برواشویلی از گرجستان می رود. در این وزن 41 نفر شرکت کرده اند.


*در وزن 86 کیلوگرم که 31 کشتی گیر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف گوجن از ترکیه می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان زاکاریف و دودایف از اوکراین دیدار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها