کد خبر : 1740019 | 08 اسفند 1399 ساعت 15:14 | 21.7K بازدید | 1 دیدگاه

نیکلاس اووتامندی:

خوش شانس بودم که چهار سال با گواردیولا کار کردم

نیکلاس اوتامندی، ستاره سابق منچسترسیتی، تمجید ویژه‌ای از پپ گواردیولا انجام داد.

خوش شانس بودم که چهار سال با گواردیولا کار کردم

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا بعد از به دست آوردن افتخارات قابل توجه با دو باشگاه بارسلونا و بایرن مونیخ، در سال 2016 راهی لیگ برتر انگلیس شد و هدایت منچسترسیتی را بر عهده گرفت؛ تیمی که در این فصل با سرمربی کاتالان خود در آماده ترین فرم خود به سر می‌برد و در 19 بازی پیاپی به پیروزی رسیده اند.

 

 

1573801

 

 

نیکلاس اوتامندی ستاره سابق منچستر سیتی که اکنون برای بنفیکا توپ می زند به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته و می گوید: " هیچ چیز بهتر از داشتن یک مربی مانند پپ گواردیولا نیست. راستش را بخواهید من بسیار خوش شانس بودم که چهار سال را با او گذراندم.

 

 

1576430

 

 

مهم است که شما به هر توصیه پپ گوش دهید. او چیزهای زیادی از شما می خواهد و اجازه نمی دهد که آرام باشید. با وجود او، شما باید هر روز با بازیکنان دیگر برای موقعیت خود رقابت کنید. من سعی کردم همه اطلاعاتی که پپ در اختیارم گذاشت را متوجه شوم و از آنها یاد بگیرم."

 

اوتامندی در ادامه گفت: " پپ تمام ابزارهایی که باید به واسطه آنها یاد بگیرید را در اختیارتان می گذارد. پس از آن پیشرفت شما به خودتان بستگی دارد و باید کاملاً متمرکز باشید. صادقانه بگویم سال هایی که با او گذراندم لحظات بسیار خوشی بود. من هر روز در هر جلسه تمرین از هر نکته کوچک چیزی یاد می گرفتم. خوشبختم که یک مربی مثل او داشته ام."

دیدگاه‌ها