کد خبر : 1740049 | 08 اسفند 1399 ساعت 17:24 | 8.6K بازدید | 1 دیدگاه

مصاف مس و سپاهان پس از دیدار دوستانه در نقش جهان؛

نویدکیا و ربیعی با شناخت کامل به هم رسیدند

دو تیم مس و سپاهان یکی از دیدارهای جام حذفی در مرحله چهارم را برگزار خواهند کرد.

نویدکیا و ربیعی با شناخت کامل به هم رسیدند

به گزارش ورزش سه، قرعه کشی مرحله چهارم جام حذفی که با اضافه شدن تیم های لیگ برتری همراه بود، ظهر امروز در سازمان لیگ انجام شد و طبق قرعه دو تیم لیگ برتری مس رفسنجان و سپاهان باید در ورزشگاه نقش جهان یکی از دیدارهای این مرحله را برگزار کنند.  


همین چند روز پیش بود که شاگردان محمد ربیعی از فرصت یک هفته ای تعطیلات نیم فصل استفاده کردند و با سفر به اصفهان دیداری دوستانه مقابل شاگردان محرم نویدکیا برگزار کردند؛ مسابقه‌ای که در پایان با پیروزی ٣ بر ١ طلایی پوشان اصفهانی همراه شد.


این دو تیم در لیگ هم در دور رفت مقابل هم قرار گرفته بودند و در آن مسابقه اگرچه شاگردان محمد ربیعی از سپاهان پیش افتادند ولی در یک بازی پرحاشیه که در ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار شد و تصمیمات داوری خبرساز شده بود، این تیم میهمان بود که با دو گل شهباززاده و حسینی به بازی بازگشت و سه امتیاز را گرفت.  


محرم نویدکیا و محمد ربیعی که اولین تجربه مربیگری در لیگ برتر را پشت سر می گذارند، به عنوان مربیانی شناخته می شوند که با بازیسازی از عقب سعی در رسیدن به دروازه حریف و ایجاد موقعیت دارند.


این دو مربی با برگزاری دو بازی طی فقط چند ماه حالا به شناخت خوبی به هم رسیده اند و در جام حذفی در شرایطی کمتر از دو هفته دیگر مقابل هم صف آرایی خواهند کرد که این شناخت قطعا در شکل بازی دو تیم تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها