کد خبر : 1740058 | 08 اسفند 1399 ساعت 18:05 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت علیرضا حقیقی به تمرینات گل گهر

علیرضا حقیقی چند روزی است که تمرینات اختصاصی خود را با مربی دروازه بان های گل گهر آغاز کرده است.

بازگشت علیرضا حقیقی به تمرینات گل گهر

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس آنچه که سعید الهویی، دستیار امیر قلعه نویی گفته بود علیرضا حقیقی به دلیل مشکلات شخصی چند هفته ای بود که با تیم گل گهر تمرین نمی کرد و به همین خاطر بعد از نیمکت نشینی در دو بازی با سایپا و نفت مسجد سلیمان در دیدار با نساجی و پرسپولیس حتی در لیست 18 نفره تیمش هم جا نگرفت.


بعد از رفع مشکلات شخصی و با نظر امیر قلعه نویی این دروازه بان تمرینات آماده سازی خود را به صورت اختصاصی با مربی دروازه بان های تیم گل گهر آغاز کرده است. احتمالا این دروازه بان در روزهای آینده به تمرینات گروهی تیم گل گهر اضافه خواهد شد.


پیش تر صحبت از حضور این دروازه بان در تیم های دیگر بود و حتی بحث معاوضه این دروازه بان با محمد رضا اخباری دروازه بان تیم تراکتور هم به وجود آمد اما علیرضا حقیقی به واسطه قراردادی که گل گهر دارد به حضور خود در این تیم ادامه خواهد داد. این دروازه بان فصل گذشته و در دور برگشت با 9 کلین شیت از این حیث رکورددار شد و امیدوار است به این روند در گل گهر ادامه دهد هر چند در بازی های به میدان رفته و در دور رفت در برخی از بازی ها انتظارات کادر فنی گل گهر را بر آورده نکرد که استقلال یکی از این بازی ها بود.

دیدگاه‌ها