کد خبر : 1740180 | 09 اسفند 1399 ساعت 12:09 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

کفش‌های بازیکنان چلسی در مایکروویو!

روزنامه سان انگلیس در خبر جالبی مدعی شد که بازیکنان چلسی قبل از حضور در زمین مسابقه، کفش هایشان را با مایکروویو گرم می کنند.

کفش‌های بازیکنان چلسی در مایکروویو!

به گزارش "ورزش سه"، از زمانی که توماس توخل به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شده است، آبی های لندن در 8 دیدار موفق به کسب شش پیروزی شده اند و دو دیدار این تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. آنها هفته گذشته و در دیدار حساس از مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند اتلتیکو مادرید را با یک گل شکست دهند و گام بزرگی را برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی بردارند.
روند خوب نتایج چلسی با توخل باعث امیدواری هواداران این تیم به حضور در لیگ برتر انگلیس شده است و حالا روزنامه سان پرده از راز عجیبی در اردوی چلسی برداشته است و این مسئله، مربوط به گرم کردن استوک های بازیکنان به وسیله دستگاه مایکروویو است.


روزنامه سان در خبری نوشته است که بازیکنان چلسی یک دستگاه مایکروویو درون رختکن دارند و هر بازی پیش از حضور در زمین، کفش هایشان را به مدت یک الی دو دقیقه گرم می کنند. این روزنامه نوشته شاگردان توخل حتی به وسیله تایمر مایکروویو و تحت دمای خاصی، استوک هایشان را گرم می کنند تا در زمین مسابقه عملکرد بهتری داشته باشند.

 

1576640


یکی از اعضای تیم باشگاه چلسی به عنوان منبع این خبر به روزنامه سان گفته است: کفش های فوتبال مدرن به راحتی پوشیده می شوند و از چرم سفت تر ساخته می شوند و به جای تمرکز بر روی استفاده از بند، با قابلیت فشار باعث محکم شدن استوک ها می شوند. بازیکنان چلسی با این حرکت قصد دارند کفشها را برای حضور در زمین نرم، انعطاف پذیرتر و راحت تر کنند.


وی افزود: در هوای سرد حمل کفش های سفت بسیار سخت و دشوار می شود. حداقل در شروع مسابقات اینگونه است. به همین دلیل بازیکنان کفش های خود را برای یک یا دو دقیقه در مایکروویو قرار می دهند و زمانی که کفش ها به اندازه کافی نرم می شوند، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می شود. در واقع می توان گفت مایکروویو یکی از تجهیزات اضافی آنهاست.


این منبع در باشگاه چلسی تأیید کرد که این کار در مورد متنفر بودن بازیکنان از این نوع کفش ها نیست و افزود: این موضوع خراب کردن شرکت های سازنده کفش ها نیست بلکه استفاده از مایکروویو، جهت رسیدن هرچه سریعتر کفش ها به سطح مدنظر بازیکنان است که باعث می شود آنها احساس راحتی کنند و می توانند تا جایی که ممکن است با بهترین سرعت در بهترین سطح خود در زمین مسابقه حضور پیدا کنند.

 

1576639


نکته جالب اینکه استفاده از مایکروویو تنها به بازی های خانگی و رختکن چلسی منتهی نمی شود. مسئولان چلسی این دستگاه مایکروویو را با خود در بازی های خارج از خانه نیز به همراه دارند و در اتوبوس تیم، کفش های بازیکنان را داخل دستگاه می گذارند تا به مرز نرم شدگی مدنظر برسد.


به نظر می رسد چلسی در استفاده از هر روش جدیدی که می تواند برای برتری مقابل حریف موثر باشد، پیشتاز است. آنها سرآشپزهایی را به کار می گیرند تا بعد از بازی برای بازیکنان داخل ورزشگاه آشپزی کنند تا به آنها کمک کند انرژی از دست رفته را دوباره بازیابی کنند.

دیدگاه‌ها