کد خبر : 1740222 | 09 اسفند 1399 ساعت 15:25 | 5.9K بازدید | 1 دیدگاه

روز امیدوارکننده برای فوتبال و هواداران کرمان

مس آماده روزهای سرنوشت‌ساز آینده می‌شود

محمدرضا مهاجری و فرزاد حسین خانی در شرایطی دو تیم مس و مس نوین را به مرحله بعدی جام حذفی رساندند که نزدیک به دو جین بازیکن بومی کرمان در این دو مسابقه بازی کردند.

مس آماده روزهای سرنوشت‌ساز آینده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم مس کرمان و مس نوین در رقابت ها جام حذفی در شرایطی موفق به صعود و رسیدن به جمع ٣٢ تیم پایانی مسابقات شدند که این دو دیدار جایی بود برای نمایش توانایی بازیکنان جوان استان کرمان که در قالب دو تیم مس فرصت حضور در رقابتی سطح بالا را پیدا کردند.


رضا مهاجری در لیگ برتر نفراتی مانند امیر طاهر، علی تهامی، حسین حیدری، بهرام رشیدفرخی، آرمان اکوان و وحید اسماعیل بیگی را به عنوان بازیکنان بومی مورد استفاده قرار می دهد و در جام حذفی هم فرصت برای استفاده بیشتر از بازیکنان جوان و بومی فراهم شد.  


حسین شهریاری، حسین خسروی، امیرحسین بنی اسد که در بازی های لیگ یک کمتر به میدان رفته بودند، در بازی حذفی برابر چوکا در ترکیب اصلی بازی کردند و این موضوع پراهمیتی برای اهالی فوتبال در کرمان بود.
عباس زراعتکار، مهدی ناظمی، محمد خاکسارپور و سامان تورانیان دیگر بازیکنانی بودند که در تیم های رده سنی مس کرمان در این فصل توپ می زنند و در نیمه دوم بازی 120 دقیقه ای برابر چوکا فرصت بازی پیدا کردند.  


در سوی دیگر تیم مس نوین که فضای بهتری برای بازیکنان جوان فراهم کرده نیز در کرج موفق شد گل ریحان را شکست دهد. امیر حسین امیرطاهری، ناصر دوست محمدی، رضا ستاری، مهدی حرجندی، میلاد کمالی، حجت ده شیخ، میلاد محمدی، حسین تهامی، امیر حسین عسگری، امین کاظمیان و سعید شمس الدینی بازیکنان جوانی بودند که در مصاف با گل ریحان فرصت بازی پیدا کردند.  
در واقع این دو پیروزی در شرایطی برای استان پهناور کرمان و باشگاه مس رقم خورده که نزدیک به ٢٠ بازیکن بومی فرصت حضور در ترکیب دو تیم را پیدا کردند و در دو دیدار مهم برای رقابت‌های سرنوشت ساز آینده محک خوردند.

دیدگاه‌ها