کد خبر : 1740231 | 09 اسفند 1399 ساعت 16:12 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مارتین کئون:

فیکس بازی کردن اودگارد در آرسنال اشتباه است

مدافع سابق ارسنال معتقد است این باشگاه نباید روی مارتین اودگارد حساب خاصی باز کند چرا که او یک بازی قرضی بدون بند خرید دائمی است.

فیکس بازی کردن اودگارد در آرسنال اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه پیش انتقال قرضی مارتین اودگارد از رئال به آرسنال رسمی شد. ستاره نروژی تا پایان فصل، قرضی برای توپچی ها بازی خواهد کرد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیز گنجانده نشده است.

 

 

1576686

 

 

اودگارد از نیمکت نشینی های زیاد در رئال گلایه داشت و وعده های زین الدین زیدان به او محقق نشد تا در نهایت تصمیم به جدایی بگیرد. او تنها نیروی تقویتی رئال در تابستان بود ولی نتوانست در ایده های زیدان جای بگیرد. اودگارد در این مدت توانسته بازی های نسبتا خوبی هم انجام دهد و حتی گفته می شود توپچی ها قصد مذاکره با رئال برای جذب دائمی او را دارند.

 

 

1574780

 

 

مارتین کئون مدافع سابق آرسنال در مورد این انتقال گفت:« مربی طبعا دیدگاه خودش را دارد ولی نظر مرا بخواهید، اودگارد نباید در ترکیب ثابت آرسنال بازی کند چرا که او یک پروژه ای موقتی است در حالی ما در آرسنال وقت برای از دست دادن نداریم. از سوی دیگر اودگارد ار نظر من هنوز آماده نیست و نتوانسته خودش را با تیم وفق دهد در حالی که ما نیاز به پیروزی در بازی های پیش رو داریم.

میکل آرتتا باید به بازیکنانی مثل امییت روو میدان بدهد. او به خوبی با فضای تیم آشناست و قبلا هم توانایی هایش را نشان داده است. من باشم، اسمیت رو را به ترکیب اصلی بر می گردانم.»

 

دیدگاه‌ها