کد خبر : 1740241 | 09 اسفند 1399 ساعت 17:01 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

چیزی را نمی‌توان با شکست از منچستر مقایسه کرد

رویارویی با منچستریونایتد برای توماس توخل سرمربی کنونی چلسی، یادآور بدترین خاطره ممکن است.

چیزی را نمی‌توان با شکست از منچستر مقایسه کرد

به گزارش "ورزش سه"، فصل 19-2018 در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، پی اس جی با هدایت توماس توخل موفق شد در اولدترافورد با 2 گل بر منچستریونایتد پیروز شود اما در بازی برگشت 1-3 شکست خورد و حذفی ناباورانه را تجربه کرد. کمتر کسی تصور می کرد پاریسی ها در خانه، برتری خوب بازی رفت را از دست بدهند. یونایتد به جای پی اس جی به یک چهارم نهایی رفت ولی از بارسا شکست خورد.

 

 

1388412

 

 

توماس توخل که اکنون سرمربی چلسی است و فردا باید با منچستریونایتد روبرو شود، هنوز آن باخت را فراموش نکرده است:« صادقانه بگویم که تا 2 روز پس از آن اتفاق، در برزخ بودم و می‌توانم به شما بگویم که در آن زمان نمی‌توانستم با کسی درباره چیزی صحبت کنم یا به چیزی جز بازی فکر کنم. آن شکست بدترین شکستی بود که تجربه کردم چرا که از هیچ شکل گرفت. تحت هیچ شرایطی نمی‌توان آن شکست را با چیزی مقایسه کرد. به شما گفتم که چه حسی درباره آن شکست داشتم. همه ما می‌دانیم که هضم شکست‌ها سخت است.»

 

 

1576719

 

 

توخل ادامه داد:« دوست دارم آن تصویر را تغییر دهم. عاشق رقابت هستیم و دوست دارم تا برنده باشیم و برای برنده شدن بجنگیم. این چیزی است که برایش روز یکشنبه می‌جنگیم.»

 

دیدگاه‌ها