کد خبر : 1740265 | 09 اسفند 1399 ساعت 18:19 | 28.6K بازدید | 1 دیدگاه

لائوتارو مارتینز:

بارسا مربوط به گذشته است؛ می خواهم در اینتر بمانم

لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، از تصمیم خود برای ماندن در این تیم خبر داد.

بارسا مربوط به گذشته است؛ می خواهم در اینتر بمانم

به گزارش "ورزش سه"، در تمام طول نقل و انتقالات تابستانی و حتی قبل از آن صحبت های زیادی در رابطه با علاقه بارسلونا به جذب ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز مطرح می‌شد. تا جایی که حتی در چند مقطع گفته شد که این بازیکن در آستانه انتقال به نوکمپ قرار دارد اما نهایتاً باشگاه اینتر راضی نشد که از خواسته خود در مورد بند فسخ لائوتارو کوتاه بیاید و به همین خاطر این انتقال منتفی شد.

 

بعد از گذشت چند ماه از این شایعات اکنون به نظر می‌رسد که لائوتارو از حضور در اینتر خوشحال است و می‌خواهد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. او در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " درست است؛ من در حال مذاکره با بارسلونا بودم. البته من با کونته رو راست بودم و به او گفتم که فقط به اینتر فکر می کنم و این مسئله تاثیری روی من نخواهد داشت. با این حال همه این ها مربوط به گذشته است و من قصد دارم قرارداد جدیدی با اینتر امضا کنم."

 

 

1575079

 

 

لائوتارو در ادامه گفت: " من نمی‌دانم چه زمانی این مسئله رسمی خواهد شد. در عین حال فعلاً بازی خود را انجام میدهم. آینده من اینجاست و مدت ها خودم را در میلان می بینم. من همه چیز این شهر را دوست دارم؛ غذا، هواداران و تیم. من از حضور در این جا احساس بسیار خوبی دارم."

 

اینتر مدعی قهرمانی سری آ: " مدعی قهرمانی کلمه‌ای است که من آن را خیلی دوست ندارم. با این حال ما بالای جدول هستیم و این احساس مثبتی به ما می‌دهد. من هرگز تجربه ایجاد این تعداد امتیاز فاصله با تیم دوم جدول را نداشته ام. این مسئله تصادفی نیست و نتیجه کاری است که ما با مربی خود انجام می‌دهیم.

 

 

1572930

 

 

ما از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم و این بسیار دردناک بود بنابراین با خودمان گفتیم که قهرمانی در سری آ را باید هدف قرار دهیم. کونته به ما گفت مراقب جزئیات داخل و بیرون از زمین باشیم. اینگونه برنده می‌شویم و ما هم فقط برای پیروزی بازی می‌کنیم."

دیدگاه‌ها