کد خبر : 1740278 | 09 اسفند 1399 ساعت 19:17 | 25K بازدید | 2 دیدگاه

نمایش موثر سردار مقابل روستوف؛

درخشش آزمون فقط گل نداشت

زنیت در روز درخشش ستاره ایرانی خود مقابل روستوف متوقف شد.

درخشش آزمون فقط گل نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون پس از رفع مصدومیت اخیرش در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم گازپروم آرنا مقابل روستوف رده پنجمی قرار گرفت.

 

نیمه اول با برتری یک بر صفر روستوف به اتمام رسید، اما زنیت سنت‌پترزبورگ که در تلاش برای جبران نتیجه بود، در نیمه دوم هجومی کار کرد و نزدیک بود در دقیقه ۵۶ روی نفوذ مهاجم ایرانی‌اش به گل برسد که این اتفاق با خطای بازیکن حریف نیفتاد.

 

1576768


سردار در دقیقه ۵۳ نزدیک بود با ضربه سر گلزنی کند که گلر روستوف با واکنش تماشایی توپ او را دفع کرد

 

پاس در عمق وندل در شرایطی به سردار آزمون رسید که ستاره ایرانی زنیت قصد داشت با سرعت بالای خود از بین مدافعان روستوف عبور کند که تکل ماکسیم اوسیپنکو، مدافع میانی حریف و کارت قرمزی که این بازیکن دریافت کرد، مانع از تک به تک سردار در این صحنه شد.

 

1576771

 

در دقیقه ۷۳ توپ ارسالی از جناح چپ زمین به مقابل تیرک دوم را سردار آزمون قصد داشت تبدیل به گل کند که توپ پس از برخورد به پای او و در ادامه اصابت به پای نیکولای پویارکوف، مدافع چپ روستوف وارد دروازه شد.

 

1576772

 

زنیت سنت‌پترزبورگ در دقیقه ۷۸ گل دوم را توسط کوژیائف به ثمر رساند، اما روستوف ۱۰ نفره توانست در دقیقه ۸۹ کار را به تساوی بکشد تا جدال آزمون برابر تیم سابقش برنده نداشته باشد و با نتیجه ۲ بر ۲ خاتمه پیدا کند.

 

1576770

 

زنیت در روزی که سردار آزمون را ۸۱ دقیقه در ترکیب داشت، با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر روسیه ماند.

دیدگاه‌ها