کد خبر : 1740358 | 10 اسفند 1399 ساعت 09:47 | 58.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاور بازی ممنوع در دست مهدی ترابی (عکس)

مهدی ترابی که در بازگشت به ایران در تمرینات پرسپولیس به بالاترین آمادگی لازم دست یافته، همچنان از همراهی این تیم محروم است.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک تکنیکی نیم فصل دوم پرسپولیس به دلیل عدم باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شرایط همراهی این تیم در اولین بازی را تا این لحظه ندارد.

 

ترابی که بعد از نیم فصل حضور در العربی قطر بار دیگر به پرسپولیس بازگشت، امیدوار بود با شروع نیم فصل دوم شرایط حضور در ترکیب این تیم را به دست بیاورد اما اکنون با عدم وصول مبلغ ماریو بودیمیر و تایید آن از سوی فیفا، همچنان پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته است تا اجازه ثبت قرارداد و دریافت مجوز بازی توسط وی فراهم نباشد. از سوی دیگر در فاصله 24 ساعت تا اولین بازی سرخپوشان در نیم فصل دوم برابر سایپا، کمیته تعیین وضعیت نیز با توجه به شکایت بازیکنان قدیمی این تیم همچون سوشا مکانی، شایان مصلح، حمید طاهرخانی، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویش وند، جلوی نقل و انتقالات باشگاه را گرفته تا آنها برای انجام امور ثبتی قرارداد بازیکنان جدید با مشکل مواجه شوند.

 

ترابی در آخرین تمرین تاکتیکی پرسپولیس پیش از جدال با سایپا نیز با کاور بازیکنان ذخیره در تمرین حضور یافت تا شرایط مبهمی برای همراهی این تیم داشته باشد و باید دید در فاصله زمانی باقیمانده تا این بازی، سرخ‌ها قادر خواهند بود مجوز لازم را در این زمینه دریافت کنند یا خیر.

 

1576954

دیدگاه‌ها