کد خبر : 1740366 | 10 اسفند 1399 ساعت 10:16 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای ساندی میرر؛

شایعه بزرگ؛ کلوپ در تیم ملی آلمان، جرارد در آنفیلد

پس از فصلی ناامیدکننده باری قرمزها، حالا در آنفیلد شایعه ای در حال اوج گرفتن است که طبق آن یورگن کلوپ پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی آلمان و جانشینی یوآخیم لوو را خواهد پذیرفت و سکان هدایت لیورپول را به استیون جرارد خواهد سپرد.

شایعه بزرگ؛ کلوپ در تیم ملی آلمان، جرارد در آنفیلد

به گزارش "ورزش سه"، پس از نتایج ضعیف این فصل و با به خطر افتادن حضور طولانی مدت سرمربی آلمانی قرمزها در آنفیلد، استیون جرارد در صف جانشینی یورگن کلوپ قرار گرفت.

 

ساندی میرر ادعا کرد که یورگن کلوپ، که فصل گذشته توانست به انتظار 30 ساله لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر پایان دهد، به پیشنهاد سرمربیگری در تیم ملی آلمان پاسخ مثبت خواهد داد و به زودی جانشین یوآخیم لوو در مانشافت خواهد شد.

 

کلوپ از نظر فدراسیون فوتبال آلمان بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی این کشور است و به محض اینکه تکلیف آینده یوآخیم لوو مشخص شود، مقامات فوتبال آلمان پیشنهاد خود را به سرمربی لیورپول ارائه خواهند داد.

 

1576962

 

لوو از سال 2006 هدایت تیم ملی آلمان را برعهده دارد و در جام جهانی سال 2014 این تیم را به قهرمانی جهان رساند. اما جام جهانی سال 2018 و لیگ ملت های اروپا دست کمی از کابوس برای لوو و تیمش نداشت.

با وجود درخواست ها برای اخراج لوو، سرمربی آلمان همچنان بر مسند خود باقی است و طبق قراردادی که دارد در رقابت های یورو در تابستان آینده و همچنین جام جهانی قطر در سال 2022، هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده خواهد داشت.

 

انتظار می رود که لوو نتواند از نتایج ضعیف در مسابقات یورو جان به در ببرد و خیلی زود هدایت تیم ملی فوتبال آلمان به کلوپ پیشنهاد شود.

 

یک منبع آگاه در باشگاه لیورپول گفته است که یورگن کلوپ با وجود اینکه از زندگی در لیورپول لذت می برد، اما نمی تواند در برابر وسوسه سرمربیگری در تیم ملی آلمان مقاومت کند.

به همین دلیل است که مدیران لیورپول از نزدیک فعالیت استیون جرارد در تیم رنجرز را زیر نظر دارند.

 

1576964

 

موفقیت اسطوره قرمزها در گلاسکو موجب شده است تا او مهمترین گزینه مدیران لیورپول برای جانشینی کلوپ در آینده نزدیک باشد.

 

بردن جرارد به آنفیلد همچنین از پشتیبانی بزرگترین اسطوره های لیورپول از جمله سر کنی داگلیش، که تحت تاثیر موفقیت او در تیم رنجرز قرار گرفته بود، نیز برخوردار خواهد شد. جرارد همچنین پس از بازنشستگی از فوتبالف سابقه مربیگری در آکادمی لیورپول را نیز داشت.

 

مدیران لیورپول همچنین اطمینان دارند که جرارد 40 ساله، پیشنهاد سرمربیگری در هیچ یک از دیگر باشگاه های لیگ برتری را نخواهد پذیرفت.

مسیر حرفه استیون جرارد نشان داده که مقصد محبوب او آنفیلد است و اکنون احتمال رسیدن دوباره قرمزها و جرارد به یکدیگر، واقعی تر از همیشه به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها