کد خبر : 1740424 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:11 | 27.1K بازدید | 4 دیدگاه

اولویت ما صعود تیم ملی به جام جهانی است

عزیزی‌خادم: مجمع نشان داد دستور را بر نمی‌تابد

رییس جدید فدراسیون فوتبال در مصاحبه‌ای با اینستاگرام فدراسیون فوتبال برنامه‌های آتی خود را تشریح کرد.

عزیزی‌خادم: مجمع نشان داد دستور را بر نمی‌تابد

 

به گزارش "ورزش سه"، او در پاسخ به سئوالات گفت: امیدوارم با این امانتی که به من سپرده شده، همراهی داشته باشم. امیدوارم افرادی که در هیات رییسه حاضر می شوند هم بتوانند به فوتبال کمک کنند.


او گفت : فوتبال یک کار جمعی است و کار کردن در فدراسیون فوتبال هم با اساسنامه جدید که 11 عضو خواهد داشت، نیازمند یک نگاه همگرایی و جمعی است، می تواند یک رهاورد بزرگ داشته باشد. باید تن به فضای دموکراتیک مجمع بدهیم. امروز مجمع نشان داد نگاه دستورانه و تمرکزی را بر نمی تابد چرا که یک ترکیب متنوع است. همه این خلاصه می شوند در منافع فوتبال که جزیی از منافع ملی است. امروز جلوه زیبایی از فرآیند دموکراسی را مشاهده کردیم. امیدوارم این بتواند الگویی باشد برای سایر فدراسیون ها.


عزیزی خادم که در یک رای گیری نزدیک و با آرای مناسب به سمت خیابان سئول رفت در ادامه گفت : فدراسیونی که امروز مجمع به من اعتماد و عنایت را داشت، با پرهیز از التهاب و برهان و با نگاه دانش بنیان و توسعه گرا در حوزه استاندار سازی و زیرساخت و تیم های پایه و بانوان، بتوانیم فوتبال را توسعه بدهیم .

 

خادم درباره دخالت سیاسیون در فوتبال هم گفت:این فدراسیون بنده، غیر سیاسی است و عدالت محور خواهد بود خصوصا در مناطق کم برخوردار. نگاه  جنسیتی هم نگاه ما به بانوان توسعه ای هست و با نگاه واحد در کنار هم بهمراه مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان رکن رکین فوتبال این نگاه را توسعه دهیم و خودمان را مکلف به پاسخگویی و بکارگیری نیروهای خبره و کارآمد می دانیم. به اندازه کافی مدیر هست و امیدوارم بتوانیم این فضا را به این سمت ببریم. نگاه همه امیدوارم حمایتی باشد. نگاه ما هم غیر سیاسی خواهد بود و نگاه ما حفظ منافع فوتبال و مبتنی بر منافع ملی باشد.

 

1577116

 


او تاکید کرد : همه باید در این راستا قدم برداریم و نگاه خطی و ... آسیب به مردم خواهد زد. امید دارم که فوتبال مسیرش را خواهد رفت. اعتقاد دارم که از منافع فوتبال صیانت کنم. نگاه ما برنامه محور خواهد بود. یکی از آفت های فوتبال بی برنامه بودن بود. امیدوارم با این برنامه ای که ارائه کردیم همه قدم به قدم گام برداریم و به سمت اجرایی کرد آن گام برداریم.انشاالله بتوانیم نگاهی جدید و فصلی نو برای فوتبال رقم بزنیم، به دور از تنگ نظری. یک نگاه جذبی نه حذفی. این دیدگاه ماست. من مطمئن هستم این اتفاق برای فدراسیون آتی با توجه به آکاهی که در مجمع هست اتفاق خواهد افتاد.

 

سئوال دیگر از خادم درباره تغییر بافت مجمع بود که وی گفت : من چهار سال سابقه و تجربه در فدراسیون را در هیات رییسه دارم. الان نقش آن پررنگ تر با اساسنامه جدید شده. به هر مقدار که اعضایی که در هیات رییسه رای می آورند به همان میزان در سیاست گذاری، توصیه، نقد منصفانه و اجرا و ... کمک خواهد کرد به خروجی فدراسیون فوتبال.


او همچنین بر استخدام افراد توانا در فدراسیون تاکید کرد و گفت : امید فراوان دارم که مجمع فدراسیون فوتبال قریب به اتفاق آنها افراد موجهی هستند و می توانند بازوان قدرتمندی برای فدراسیون آتی باشد. با توجه به نقشی که فیفا به آنها داده و رییس فدراسیون نیازمند افراد کارساز و توانا است. یک لحظه می بینید که تصمیم آنها شما را از یک بحران نجات می دهد. من سعی کردم پیش از این از تمام ظرفیتم در هیات رییسه به عنوان کسی که خودم را وامدار مجمع می دیدم از تمام ظرفیت استفاده کنم. اتفاقات خوبی در آن مقطع افتاد و منفعت آن هم برای جامعه فوتبال قابل لمس و ملموس بود. امیدوارم اعضای هیات رییسه که می آینده به رییس فدراسیون آینده کمک کنند.

 

1577117

 

و اما اعضای هیئت رییسه وی. آیا همراهی با رییس جدید اتفاق می‌افتد؟ خادم گفت: اجازه بدهید هیات رییسه رای بیاورد و برنامه ریزی خواهیم کرد. تمام برنامه ما حمایت و حمایت و حمایت خواهد بود. از تمام پتانسیل استفاده خواهیم کرد تا تیم ملی به جام جهانی برود و این اولویت اصلی ما خواهد بود تا شادی به مردم هدیه شود.

 

بخش پایانی حرفهای عزیزی خادم هم این بود :انشاالله بتوانیم نگاهی جدید و فصلی نو برای فوتبال رقم بزنیم، به دور از تنگ نظری. یک نگاه جذبی نه حذفی. این دیدگاه ماست. من مطمئن هستم این اتفاق برای فدراسیون آتی با توجه به آگاهی‌ای که در مجمع هست اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها