کد خبر : 1740430 | 10 اسفند 1399 ساعت 14:23 | 20.2K بازدید | 1 دیدگاه

محمود فکری ،تمام داشته‌ها را رو می‌کند

رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر از فردا با دیدار استقلال برابر مس رفسنجان دور برگشت را استارت خواهد زد، دور برگشتی که برای هواداران استقلال خیلی حیاتی است

محمود فکری ،تمام داشته‌ها را رو می‌کند

به  گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ برتر در فصل بیستم با صدرنشینی گل گهر سیرجان آغاز شد و در میانه های فصل استقلال را در صدر جدول دید، صدرنشینی آبی های پایتخت که تا روزهای آخر دور رفت ادامه داشت در دو هفته آخر به جایگاه سوم ختم شد تا پرسپولس قهرمان چهار دوره اخیر رقابت های لیگ برتر باز هم صدرنشین رقابت ها در پایان نیم فصل شود .


هواداران استقلال که در چند سال گذشته با قهرمانی پرسپولیس کنار نیامده بودند از رتبه تیم محمود فکری در پایان نیم فصل ناراضی بودند.آنها این جایگاه را در کنار نوع فوتبالی که تیم تحت هدایت فکری ارائه می داد زیبنده استقلال نمی دانستند  و از اول فصل انتظار داشتند استقلال علاوه بر ارائه فوتبالی چشم نواز بعد از سالها قهرمانی رقابت های لیگ برتر را به نام خود بزند و از قهرمانی مجدد پرسپولیس جلوگیری کند.


رقابت های دور برگشت در حالی از روز دوشنبه با دیدار استقلال و مس رفسنجان ادامه خواهد یافت که تیم محمود فکری در تعطیلات نیم فصل تاکنون بازیکنی را به ترکیب خود اضافه نکرده است .ضمن اینکه آنها در صورت توافق با هر بازیکنی باید مشکل پرداختی بودورف را هم حل کنند تا بتوانند از بازیکنان جدید در ترکیب خود استفاده کنند.


محمود فکری که روزهای سختی را در رسانه ها ، شبکه های اجتماعی و تمرینات به دلیل اعتراض هواداران در روزهای گذشته سپری کرده است . سه بازی مهم در اسفند ماه پیش رو دارد تا با رونمایی از برنامه های تاکتیکی خود دل هواداران استقلال را نیز بدست آورد.


آنها بعد از دیدار با مس کرمان باید در تهران به مصاف فولاد اهواز بروند و در نهایت در روز 21اسفند در جام حذفی در زمین پیکان رودروی تیم مهدی تارتار قرار گیرند.


باید دید در این دو  هفته ای که استقلال دور از مسابقات بوده است ، کادر فنی استقلال که همواره از دیر شروع شدن تمرینات این تیم در آغاز فصل گلایه داشتند چه برنامه های تاکتیکی را با توجه به توان بازیکنانش تدارک دیده است و آیا نتایج که استقلال کسب می کند و فوتبالی که ارائه می دهد مورد پسند کارشناسان و هواداران قرار خواهد گرفت.


هر چه که باشد برای فکری روزهای سختی در راه است . استقلال که از 25فروردین باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه سخت و دشواری رقابت کند فرصت محدودی برای بازگشت به کالبد اصلی خود دارد. کالبدی که هر تیمی در آسیا را به وحشت می انداخت و در ایران هم همواره یکی از مدعیان بود.


فکری باید هر چه در توان دارد در این سه دیدار رو کند و قبل از هر بازی تمامی محاسبات و پیش بینی های در جریان بازی را انجام دهد و بهترین ترکیب را برای بدست آوردن هویت دوباره استقلال در ذهن مرور کند تا دل هواداران ناراضی این تیم را دوباره بدست آورد. این تنها راه پیش روی محمود فکری و کادر فنی استقلال برای بازگشت دوباره به ذهن هواداران استقلال است.

دیدگاه‌ها