کد خبر : 1740467 | 10 اسفند 1399 ساعت 16:50 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

بهتر از گذشته شده ایم

زیدان: نمی دانم هازارد و بنزما کی بر می گردند

زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید شرایط کریم بنزما و ادن هازارد برای بازی فردا را خوب نمی بیند.

زیدان: نمی دانم هازارد و بنزما کی بر می گردند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که این روزها شرایط خوبی دارد، فردا میزبان سوسیداد است.

تیم تحت هدایت زین الدین زیدان توانسته 5 برد متوالی کسب کند و در صورت پیروزی در بازی فردا به رده دوم باز خواهد گشت. روز گذشته رودریگو گوئس، اودریوسولا، فده والورده و مارسلو از بند مصدومیت رها شده و به تمرینات گروهی برگشتند ولی رئال هنوز 5 مصدوم دیگر دارد.

 

 

1574762

 

 

زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی و در مورد بازی فردا گفت:« سوسیداد تیم بزرگی است و امسال هم خیلی خوب کار کرده اند. فردا باید برنامه های مان را در میدان پیاده کنیم و برای پیروزی بجنگیم. باید روند خوب مان ادامه دار باشد.»

 

زمان بازگشت هازارد و بنزما:« هر دو شرایط بهتری دارند ولی هنوز برای بازگشت به میادین مهیا نیستند. نمی توانم زمان دقیقی را برای بازگشت هازارد و بنزما تعیین کنم. دیروز 4 بازیکن به تمرینات برگشتند و مشخصا بنزما و هازارد به زمان بیشتری نیاز دارند. خوشبختانه این هفته ها خوب بازی می کنیم و اعتماد به نفس به تیم بازگشته است.»

 

 

1504700

 

 

روند بردهای رئال از بازی با اوئسکا شروع شد. زیدان در نشست خبری این بازی محکم و جدی صحبت کرد و برخی می گویند که همین قضیه باعث شد بازیکنان رئال به خودشان بیایند:« نمی دانم؛ شاید در آن نشست کمی صدایم بلند شد ولی نشستی خبری مثل دیگر نشست ها بود. از بازی با اوئسکا شرایط تیم بهتر شد و همه چیز خوب پیش می رود. نه قبل از آن بازی خیلی بد بودیم و نه حالا خیلی عالی هستیم. هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیمانده و باید به همین روند ادامه دهیم.»

 

تمدید قرارداد راموس:« (زیدان با عصبانیت) همیشه این سوال مطرح می شود. طبعا من دوست دارم این قضیه زودتر حل و فصل شود و راموس تمدید کند ولی من در جریان مذاکرات نیستم و بیرونم. فردا بازی مهمی دارم و تمرکزم روی همین بازی است.»

 

 

1576071

 

 

فلسفه بازی به بازی:« زندگی همین است. روز به روز باید پیش رفت. نه می تواند خیلی به عقب نگاه کرد و نه خیلی به جلو. تنها تمرکز و نگرانی من بازی فرداست.»

 

مثلث قهرمانی:« حالا مثلث قهرمانی داریم، قبلا اتلتیکو شانس اول بود و سپس می گفتید ما و اتلتیکو. قبلا گفته بودم که شانس قهرمانی برای سه تیم وجود دارد. 42 امتیاز باقیمانده و ما به مسیرمان ادامه خواهیم داد.» 

 

دیدگاه‌ها