کد خبر : 1740551 | 10 اسفند 1399 ساعت 21:20 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوکاکو: نزدیک شدن به رونالدو؟ فقط اینتر مهم است

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر، می گوید این تیم می خواهد به پیشرفت خود ادامه دهد.

لوکاکو: نزدیک شدن به رونالدو؟ فقط اینتر مهم است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در ادامه روند فوق العاده خود طی هفته‌های گذشته امروز موفق شد با سه گل جنوا را شکست دهد. شاگردان آنتونیو کونته با این پیروزی 56 امتیازی شدند و موقتا فاصله را با تیم دوم جدول یعنی میلان به هفت امتیاز افزایش دادند.

 

روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی اینتر،  همچون بازی‌های گذشته یک نمایش خوب دیگر را از خود به جای گذاشت و گل اول تیمش در بازی امروز را به ثمر رساند. لوکاکو در پایان بازی گفت: "ما در حال پیشرفت هستیم، در بالای جدول هستیم و این احساس خوبی است اما ما باید ادامه دهیم. ما فصل گذشته در چنین بازی هایی با برخی شکست ها روبرو شده بودیم و اکنون به دنبال پیشرفت هستیم.

 

 

1577342

 

 

من واقعاً به خاطر این پیروزی خوشحال هستم. حالا باید تمام تمرکز خود را روی پارما قرار دهیم. این یک بازی آسان برای ما نخواهد بود. می خواهیم به حریفان نشان دهیم که ما اینجا هستیم. ما باید روی هر بازی تمرکز کنیم. این یک پیروزی مهم بعد از دو برد پیاپی بود. ما سه گل به ثمر رساندیم و یک کلین شیت عالی را ثبت کردیم."

 

لوکاکو در ادامه گفت: "من همیشه می خواهم پیشرفت کنم؛ درست مثل بسیاری از بازیکنان دیگر بارلا ، باستونی، اشکرینیار، دی فرای. ما جوان هستیم و جای پیشرفت داریم. ما می خواهیم در این بازی ها پیروز شویم و این احساس خوبی است."

 

 

1577341

 

 

نزدیک شدن به رونالدو در صدر جدول گلزنان: "من همیشه به پیروزی فکر می کنم.  من در لحظه خوبی از حرفه ام هستم اما اینتر تنها چیز مهم است."

دیدگاه‌ها